Gå til innhold

Tony Hawk's Proving Ground

Anbefalte innlegg

Da var det på'n igjen med et nytt spill i Hawk's serien.

The June 2007 issue of GamePro magazine is the only place to get all the details about the next installment in the venerated Tony Hawk franchise, Proving Ground.

The game name is Tony Hawk's Proving Ground coming to the PlayStation 3 and Xbox 360 later this year. Only in GamePro's June 2007 issue, get the inside dirt on the new Nail-the-Trick modes, skater classes, full-featured video editor and revamped multiplayer, plus much, much more. Hear what Tony Hawk himself has to say about Neversoft's latest efforts, and his thoughts on the state of EA's competitor, Skate. Look for the issue on newsstands starting May 15th.

Also, stay tuned to GamePro.com where we will provide more Proving Ground content, from interviews to screenshots to exclusive features. The action starts next week.

112113-2-1.jpg

Selv skal jeg ikke ha dette, boikotter Tony Hawk's spilla nå etter Project 8. Har ikke noe trua på dette heller. Blir nok SKATE på meg :yes:

edit: leify

Endret av Alper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg innrømmer det, jeg er en Tony Hawk addic. Ja serien er blitt melket mange ganger nå, men det gjør ikke meg noe. En ny tittel betyr nye steder å skate på og nye oppgaver (same shit new wrapping riktignok), det funker som en expansion for meg. En dyr en dog.

En annen ting er å spille TH med en realistisk tilnærming, det øker replay valuen masse. (Sjekk ut hvor mye poeng du kan få ned den digre trappa i San Diego, underground).

Proving ground må nok innkjøpes, jeg er svak...

Med Skate ute på markedet betyr det at jeg vil få nok et drug å falle dypere ned i min avhengighet med.

Lenke til kommentar

Endelig konkurranse innenfor sjangeren, det er bare sunt. Selv har jeg ikke troen på at Skate blir så veldig bra, men litt bra blir det nok. Håper de går tilbake til forskjellige levels igjen i neste TH, den "store" åpne byen gjorde at spillet fikk svært dårlig framerate, demoen gikk jo smooth som bare det.. Spennende å se hvordan det blir hvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt gjennom alle Tony Hawk spillene og gjør nok det samme med dette. Skate kan sikkert bli bra det, men i de videoene jeg har sett synes jeg animasjonene ser mindre bra ut, men det kan jo endre seg. Det at TH er samme spillet om igjen fungerer helt fint for meg, nye baner og noen nye gameplay elementer er nok til at jeg orker noen nye timer med TH.

Lenke til kommentar
THPS8 skulle kjørt på TH:AW prinsippet. Dag og natt, man kan sove og gjøre litt hverdagslige ting. Det hadde vært noe i et skikkelig skatespill :)

8600513[/snapback]

det synes ikke jeg..

AW var en av de dårligste THPS spillene.. synes nå jeg..

THUG1 var det beste synes jeg men var ikke så gøy i lengden

likte story moden der og alt det.. det som var fett..

men i AW så ble det plutselig ett helt annet spill

ble liksom ikke så mye skatingspill med free running og sykling og sånt..

Lenke til kommentar

Problemet med Tony Hawk er at etter Tony Hawk 2 så ble spillet mer og mer urealistisk. I starten kunne man ikke gjøre helt sinnsyke comboer, man måtte jobbe mer for å gjøre enkle triks.

Nå sklir folk opp gjennom murvegger, tar 40-50 triks får de lander på manualene og fortsetter videre og skaffer seg millioner av poeng. Tony Hawk har blitt for enkelt rett og slett.

SKATE derimot bygger på realisme og at du må streve for å gjøre de simpleste av triks. Du styrer triksene selv med analogstickene, det tror jeg kommer til å bli enormt bra.

Lenke til kommentar
Problemet med Tony Hawk er at etter Tony Hawk 2 så ble spillet mer og mer urealistisk. I starten kunne man ikke gjøre helt sinnsyke comboer, man måtte jobbe mer for å gjøre enkle triks.

8606961[/snapback]

Nja, synes det var ganske så overdrevet det første også. Vanskelig å få til 900 men utrolig enkelt med andre store trixxx. :yes:

Lenke til kommentar
SKATE SKATE SKATE!

kommer til å bli så bra :D

THPS serien er for dum! urealistisk! og de bruker bare de samme gamle kjedelige skaterene..

SKATE derimot har de råe skaterene som DWAY, Rob Dyrdek og ikke minst min favoritt Jerry Hsu!

http://www.youtube.com/watch?v=WrjVl3L1YWg

parten hans i enjoi filmen

nesten 8 min lang! men fa** så bra den parten er!

8606912[/snapback]

Jo, Bag of Suck leverte så det holdt, har den på DVD. Fikk hakeslepp når jeg så den siste nollie bs heelflipen ned den enorme trappa :dribble: Jerry Hsu ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...