Lanka Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Hei. Jeg hadde frist til å levere et omslagsark til NTNU innen fristen som var 9.Mai i år. Ettersom jeg er i militæret og har veldig lite fritid, har jeg ikke fått sjekket datoen for frist og alle andre sa at fristen var 1.Juli. Men det er jo kun for ettersending av papirer. Sliter jeg nå? Jeg kan jo si at jeg har vært på feltuke og ikke fått posten, dessuten så er jeg jo i militæret, som gir meg få hjemreiser. Fikk brevet 25.April og fristen var 9.Mai. Det står også på nettet at hvis jeg ikke har mottatt omslagsarket så må jeg melde fra innen 1.Juni. Kan jeg lyve og si at jeg ikke har mottatt det? Og vil jeg f.eks miste plassen fordi jeg sender det her inn sent som f.eks nå? Hjelp, det er resten av livet mitt det er snakk om. Forresten, så fullfører jeg enkeltfag som matte og fysikk våren dette året, så jeg må ettersende det. Endret 12. mai 2007 av Lanka Lenke til kommentar
marsl Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Tror jeg ville gått for å si noe sånt som at du ikke fikk det før i dag. At du har glemt å sende det inn høres ikke så bra ut for saksbehandler. Tror ikke dem har noe mulighet for å sjekke at du har mottatt det eller ei. Endret 12. mai 2007 av eskihw Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Det er sant. Men håper virkelig på at det kan ordne seg. Ellers er jeg ruinert tror jeg. Ikke nok med at jeg har sløst bort et år med militæret, så må jeg kanskje bruke enda et år på noen skarve dager i søknadsfrist. Og dette på noe som alle andre ikke skal sende inn før om lenge. Men jeg fikk selvfølgelig en tidlig frist. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg gikk i samme fella for to år siden, og oppdaget forglemmelsen noen dager etter fristen. Etter en telefon til NTNU fikk jeg bekreftet at det i mitt tilfelle ikke hadde noe å si, så jeg vil anta det samme gjelder deg. Send omslagsarket i dag, og ring studiestedet for å roe nervene. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Siden du ikke har sendt inn får du sikkert en purring om noen dager. Ring til saksbehandler, si at du har glemt det og du får 100% sikkert beskjed om at det går fint bare du sender det inn ASAP. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Siden du ikke har sendt inn får du sikkert en purring om noen dager. Ring til saksbehandler, si at du har glemt det og du får 100% sikkert beskjed om at det går fint bare du sender det inn ASAP. 8603635[/snapback] Dette skjedde meg i fjor da jeg glemte å sende inn omslagsarket. Jeg fikk et brev i posten med beskjed om at saksbehandler ikke kunne se å ha mottatt omslagsarket mitt og at hvis jeg ønsket studieplass så måtte jeg sende inn dette så fort som mulig. Så hvis du vil så kan du sikkert bare ringe saksbehandler og forklare situasjonen med militæret og sånn (for eksempel det du tidligere nevnte) og om det går greit å sende inn omslagsarket nå. Burde gå greit da tildeling av studieplass ikke skjer riktig enda Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Det ordnet seg Fikk bare beskjed om at den kanskje kan ha blitt borte i posten, så jeg fikk ny frist og ny tilsendt Lenke til kommentar
nordin Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Helvete ass. Har glemt helt ut dette arket. Trodde jeg skulle levere dette inn sammen med karakterene ettersom jeg nettopp er ferdig med VGS. Har ringt til SO og skolen jeg vil inn på, og de har bedt meg om å sende inn omslagsarket ASAP. Tror det ordner seg. Hvis ikke kan jeg bare si takk og farvel til livet mitt, i hvert fall i ett år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå