nightzirch Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Fikk akkurat en PalmOne Treo 650 av en kompis grunnet han kjøpte seg en ny. Jeg er veldig interessert i elektronikk og var i ekstase over å ha fått et nytt leketøy. Eneste problemet ligger i at jeg ikke får noe lyd i den. Jeg får den "**DAM**"-lyden når jeg trykker utenfor en "rullegardin", og ringetonene jeg har valgt.. Men jeg har ikke lyd når jeg ringer, mottar en samtale eller i mp3-avspilleren. Noen tips? (Nei, det er ikke derfor jeg fikk den, fordi den er defekt. Han sier den ikke var sånn da han hadde den) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ingen idé? 8618626[/snapback] foreslår at du prøver å resette den helt (master reset) og så ser hva som skjer mistenker at du har en profil eller noe som lager krøll. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, kan prøve det. Men skal bare få USB-kabelen først så jeg kan ta backup av innholdet først. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Nei.. Hard Reset funka ikke. Får vel bare sende på reperasjon Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Merkelig nok funka det å miste den i bakken et par ganger på flyplassen i Madrid. Nå funker den som aldri før Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Så folkens, hvis det er noen som har Palm og mister lyden - dra til Madrid og dropp den i bakken til lyden kommer tilbake Hmm..skulle ønske jeg drev Palm support hehe! Merkelig nok funka det å miste den i bakken et par ganger på flyplassen i Madrid. Nå funker den som aldri før 9090355[/snapback] Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Hehe, tror nok bare min Palm er litt... lunefull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå