niwish Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Heisann! Er helt ny her og hadde et spørsmål angående mobilen min. Har nettopp fått meg en w880i, og problemet mitt er at jeg ikke mottar meldinger før mange timer senere, og når folk ringer til meg, får de beskjed om at jeg har mobilen av eller befinner meg i et strøk uten dekning. Problemet er at jeg hele tiden har dekning (alle knottene på fult). Men likevel får jeg ikke inn samtaler eller meldinger. Det er litt opp og ned, for noen ganger så får jeg plutselig 10-20 meldinger på en gang, og folk kan ringe til meg og alt. Noen her som vet hva som er galt? Er det abonnementet hos Telenor (har ringkontant), eller mobilen (som viser at jeg har full signalstyrke)? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Finn ut om noen andre med samme abonnement har de samme problemene. Hvor lenge har du hatt mobilen? Dersom det kun er snakk om noen timer, kan det jo hende at det er noe galt med Telenor's system. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Prøv et kontant kort fra en annen operatør(f.eks lån av kamerat). Lenke til kommentar
avola Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 skru av 3g.. funker sikkert bedre da:P Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det første jeg ville gjort var å få lånt en annen telefon og prøvd om du hadde samme problem med den med ditt sim kort. Nå skal det sies at når man opplever slike ting er det nesten alltid problemer med mobilen. Svært sjeldent det er så store problemer med nettet, og om det er så blir de relativt fort rettet, og man hører om problemene relativt fort. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 broren min hadde faktisk det samme problemet med samsungen sin, han fikk ringt bare ikke ringt ut. han hadde kun innkommende samtaler som fungerte :S endte med reperasjon på 3 uker. Lenke til kommentar
niwish Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har vært hos forhandleren og fått dette sjekket. Hun sa at hun skulle lage et nytt sim-kort til meg, fordi det var mest sannsynlig at dette var feilen. Er det noen her som vet om det stemmer? Virker litt ulogisk at det er sim-kortet som er feilen etter min mening. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 broren min fikk 2 nye simkort av netcom uten at det virket. han hadde som sagt samme feilen og den blei på rep i 4 uker Lenke til kommentar
niwish Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Forhanlderen min ga meg en ny w880i, og det samme problemet har dukket opp på denne. Noen som vet om det er andre w880i'er som har samme problem? Edit: Jeg skrudde av 3G, og da kunne folk både ringe og sende meldinger til meg. Noen som vet hvorfor dette skjer? Er det pga. det er dårlig 3G-dekning her? Burde ikke GSM-mottakeren klare å få inn signalene da? Endret 18. mai 2007 av niwish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå