_ART_ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Etter at en ivrig mod flyttet spørsmålet mitt til de mer perifere deler av forumet stiller jeg det en gang til. Kanskje noen av dere brukere kan hjelpe meg? Hvorfor får jeg ikke til å legge opp bilder fra Flickr? Jeg kopierer adressen til bildet, bruker img knappen og limer inn adressen. Men når jeg skriver tekst under bildet får jeg feilmeldingen "Dynamiske sider i IMG-taggs er ikke tillat" og når jeg ikke har tekst i tillegg til bildet får jeg meldingen"Du må skrive inn en emnetittel som består av minimum tre ord'" selv om jeg har dette. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Etter at en ivrig mod flyttet spørsmålet mitt til de mer perifere deler av forumet stiller jeg det en gang til.Som det står i forumbeskrivelsen for denne kateorien: Passer ikke det du vil ta opp i andre kategorier? Da poster du det her. Da vi har en kategori for forumtekniske problemer så ble tråden flyttet dit. Vennligst les retningslinje #5 neste gang, denne stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg