royend Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Måtte returnere strømforsyninga pga stor smell og mye blått lys. Nå når jeg endelig fikk erstatningsvaren tilbake, viste det seg at jeg hadde sendt for mye med PSUen: Festeplaten som brukes for å sette fast PSU til kabinettet. Denne fulgte opprinnelig med kabinettet (Lian Li PC7ASCANDV2). Utrolig kjedelig ettersom jeg ennå ikke har klart å lete frem en erstatning til denne på internett. Selv ikke Microplex som pleier å ha mye fint av sånt no... Noen som vet hvor jeg kan finne denne? Eller må jeg kjøpe et helt nytt kabinett for å få denne ene delen? ** Lagt til ** Fant nesten riktig på MicroPlex, etter å ha klikket inn på lianli.no - som tydeligvis ga et bedre søk på MicroPlex sine nettsider enn å søke direkte hos dem.... Festeplate for 2 strømforsyninger Tror dere den kan deles i to, slik at man faktisk kjøper to festeplater samtidig? Jeg må være så ærlig at jeg ikke helt husker hvordan mitt så ut (tre uker siden det ble sendt inn), og ser det står "Cube Case". Håper allikevel dette kan være løsningen... Endret 12. mai 2007 av royend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå