Gå til innhold

Noen her fra Krokeide?

Anbefalte innlegg

Nei, det er 80 elever på barneskolen og 500 på ungdomskolen. (disse er jo seff da ikke fra Krokeide allle sammen) Krokeide er ikke en øy, det tar 25 min å kjøre fra Bergen når det ikke er kø i Lagunekrysset! Det er også idyllisk digg og fredlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg siterer meg selv jeg:

Er her ingen så sovner denne tråden av seg selv. Ingen grunn til å spamme den for å kommentere det. En post slettet.

Når det er sagt trenger vi sikkert ikke en ny tråd for hver liten krok på kartet.

Geir :)

8598501[/snapback]

Nå har dere valgt akkurat det, å spamme den med spørsmål om dens videre eksistens og relevans, så da kan dere skylde dere selv for at den fortsatt figurerer på førstesiden her. Hvis ikke hadde den vært død og glemt for lenge siden. Det blir som den gamle blødmen: Per: "Mamma, den dumme hunden vil ikke gå sin vei!" Mor: "Slipp lenken, da vel, så kanskje den gjør det"...

Det er et tankekors at de som mener at tråden er unødvendig finner det nødvendig å poste i den, den som først sa det har kanskje flest poster her av alle. Vi tar en diskusjon internt på hva vi skal gjøre med slike tråder, så får vi se. Men at det skal være greit å spamme en tråd til den blir stengt blir garantert ikke resultatet.

Poster som blir ufine eller trollete vil bli slettet. Har dere ellers moro av denne diskusjonen skal ikke jeg stoppe dere.

Reaksjoner på denne posten tas som med all moderering på PM, ikke her i tråden!

En post er forøvrig slettet.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...