Gå til innhold

Noen her fra Krokeide?

Anbefalte innlegg

Gledesdreper! :)

8601152[/snapback]

Det er 2738 som heter Jakob i Norge. Norges befolkning per 1.1.07 var 4 681 100, altså heter 0,000584905% av Norges befolkning Jakob.

Dermed skal dere i teorien ha 0,09 Jakober, så dere er egentlig heldige som har hele én.

Ja, jeg elsker å pirke. :p

Dermed er Jakob her samme Jakob som du kjenner, fordi the allmighty mattematikken har alltid rett.

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan til en viss grad si meg enig i at det ikke er så mye å finne på, men her kommer forslag til koselige aktiviteter: Gå en tur rundt Svartefjorden, Sykle en tur rundt svartefjorden, Gå på storafjellet, Sitte med pcen, Gå i skolekorps osv. Edit: Hvor på Krokeide bodde du? Jeg bor i Botnegrenda.For ikke å glemme det likale samhold og bygdefellesskap vi har her. :)

Endret av saluttknall
Lenke til kommentar
Ja!

Like tøft som "Hvor mange er det her fra Indre Sibir"-tråden, som faktisk ble stengt.

Sikkert like mange fra indre sibir, nordpolen og andre avsidesliggende steder som små tettsteder som nettopp har fått utbygd ISDN-nettverket.

8600102[/snapback]

Øyh! Det er og blir en klassiker. :D

Lenke til kommentar
Sandefjord Videregående? :p

Det er den største videreg skolen jeg har vært på.

Jeg er superstolt.

Sandefjord videregående var jo SVÆR! Sikker på at den er større enn Krokeide... er jo et helt gruvekompleks i kjelleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...