Kebab GUD Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 er det bare meg eller virker de litt for unge .. noen av de Lenke til kommentar
jib Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Kommer ikke unna disse to :wink: Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hva med en regel som: Kun et par bilder per bildeserie ? Kjedelig med 15 bilder av samme dama i samme klærne(hvis noe da) i samme setting osv Ikke bare browse TGP sites og paste hele seriene, liksom... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Mulig det er status og like "sånne" damer som jib poster, men sorry, jeg gjør det ikke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 OMG :o nå skjønner eg ka modem/isdn folka sliter med. Klarer så vidt å laste ned bildene med 64kbps hastighet. Jaja skulle gjerne postet masse bilder men får ikke gjort det før eg fikser problemet med NGT. :x Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 OMG :o nå skjønner eg ka modem/isdn folka sliter med. Klarer så vidt å laste ned bildene med 64kbps hastighet. Jaja skulle gjerne postet masse bilder men får ikke gjort det før eg fikser problemet med NGT. :x Med andre ord betale regniga? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Arctic: Ikke jeg heller.. Natulig er det beste :-) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Arctic: Ikke jeg heller.. Natulig er det beste :-) Hæ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 OMG :o nå skjønner eg ka modem/isdn folka sliter med. Klarer så vidt å laste ned bildene med 64kbps hastighet. Jaja skulle gjerne postet masse bilder men får ikke gjort det før eg fikser problemet med NGT. :x Med andre ord betale regniga? Nope den er betalt men de har ikke registrert det eller noe så eg skal til banken eller noe for å kviteringene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Mulig det er status og like "sånne" damer som jib poster, men sorry, jeg gjør det ikke Sånne som hva da? Unge? Ikke berømte? Ikke svart hår? Nakne? Skjønner ikke helt hva du mener. AtW Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Mulig det er status og like "sånne" damer som jib poster, men sorry, jeg gjør det ikke Sånne som hva da? Unge? Ikke berømte? Ikke svart hår? Nakne? Skjønner ikke helt hva du mener. AtW Ikke pene damer. Grå mus. For lite babe. Dette er jo koneemner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg