CFD Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Britney har rakat musen! Det var jo en stor overaskelse.. Men over til saken: /me drømmer om hilde Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 tynn berte ett vindpust, så knekker vel hun i to fillebiter. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. kanke du respektere at noen bare ER heldigere enn deg og får 4mBit for ett slikk og ingenting? men neeeida... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. og her er DU kvalifisert til å kritisere han? les hele tråden du .. psylicybe har faktisk kommet med bilder her .. så han klager bare ikke .. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. Så du tør fortsatt å vise deg her? Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. og her er DU kvalifisert til å kritisere han? les hele tråden du .. psylicybe har faktisk kommet med bilder her .. så han klager bare ikke .. Og det har ikke jeg?. tror du skal lete litt på babe-threaden. Jeg har postet et par bilder. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 DomoArigato: seriøst? Who cares? Psilocybe har postet noen kvalitetsbabes her... og han har rett til å mene hva f han vil... Du derimot har INGEN rett til å komme å kritisere han på den måten du går fram! Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 og det har ikke jeg ? Jeg synes ikke akkurat at babene hans var noe å skryte av , men greit nok. på den måten jeg går frem ? glemt å ta pillene dine idag ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 og det har ikke jeg ? Jeg synes ikke akkurat at babene hans var noe å skryte av , men greit nok. på den måten jeg går frem ? glemt å ta pillene dine idag ? hvis du forventer at noen skal gi deg ros for bildene dine må du lete en annen plass .. du finner det ikke her .. eller i norge for den sakens skyld Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvem bryr seg egentlig om hva du mener , har du postet noe bra ? Svaret er : NEI. Jeg vet at jeg ikke er den kuleste her , men ikke tro at du er det heller Kebab-Gud. Ja jeg meldte ifra til Ngt , men det gir deg ingen rett til å holde på sånn. Jeg er imot alt som ikke er lov : laste ned divx , dele videre , laste ned mp3,warez osv. Nå får jeg vel pepper for det også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 DomoArigoto... hva om du klapper igjen og innser at ingen bryr seg om hva du mener? Du har KUN kommet med utrolig barnslige/urealistiske svar! Dette er en Babethread og den har gått ALTFOR offtopic nå... la oss fra nå av holde oss til BABES! ... har noen noe å kommentere/flame meg med nå kan de sende PM! Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 DomoArigoto... hva om du klapper igjen og innser at ingen bryr seg om hva du mener? Du har KUN kommet med utrolig barnslige/urealistiske svar! Dette er en Babethread og den har gått ALTFOR offtopic nå... la oss fra nå av holde oss til BABES! ... har noen noe å kommentere/flame meg med nå kan de sende PM! Hvordan kan det ha seg at når kebab gud skriver det samme så er det ikke barnslig , mens når jeg skriver det så er det ûber barnslig. forklar det er du snill. :wink: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 høh, hvis man ikke har noe positivt å si, så bør man ikke si noe...lærte dere ikke det på barneskolen? Lenke til kommentar
jib Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Trist at ikke folk kan poste bilder i stedet for å prate dritt, men men.. da får vi gjøre no med den saken Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 hvis du ser på kebab-guds poster rundt omkring på forumet så finner du ut at svaret på det er : NEI. Nok off-topic nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 DomoArigato: hvorfor lever du enda? hva gjør du her egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg