Suppelars2k Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 BjaA! fjern det bildet fort som F*EN! Det bildet liker ikke yummy, og jeg har slettet det.. please slett det du også! syntes vi skal respektere det faktum at han ikke vil ha det manipulert og/eller distribuert utenfor hans kontroll! så vær så snill! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hva mener du? yummy er jo min drømme bæjb *kose på* jeg prøvde å legge det inn i stad også, men da bare forsvant det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 JEG personlig fikk stress for å manipulere/hoste det bildet.. og setter pris på om yummy skånes for enda mer av det... han liker det IKKE! FJERN DET! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Skjønner ikke hva du mener jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Skjønner ikke hva du mener jeg FJERN BILDET! det er det jeg mener! btw: 999 poster.. sparer numbah 1000 til en spesiell anledning Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hva mener du? yummy er jo min drømme bæjb *kose på* Svin... 8) jeg prøvde å legge det inn i stad også, men da bare forsvant det Og hvorfor det da, trur du? Slett det bildet og ikke bruk det mer. Jeg kan bare TENKE meg hvem som ville misbruke det for alt det det er verdt. Tror ikke du ville likt om jeg miksa et bilde av deg... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hmm, venter det en liten ferie på deg mon tro? neida, men skal vi la dette bli en babethread igjen? Takk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Fint bilde fredrik (bjaa)! Og det bildet er jo tidig ,men det var jo pga at Fredrik (igjen bjaa) la ut et lignende bilde. Men hvordan er det man skal misbruke det bildet da? Det er da bare et tidig bilde. Har selv mange slike bilder av meg som jeg har ute på nettet. Men er kanskje ikke en så offentlig person som MR. Fagerjord da. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Burde nesten postes under Humor. Litt lite babes i det siste men... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 For mere bilder klikk her Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 kongefritt fikk seg en uke utenfor forumet. Dersom vedkommende leser dette, ANBEFALER jeg ham (og andre) om å besinne seg litt. Jeg kan gjøre oppmerksom på at det bildet opprinnelig lå uredigert på Overklokking.no sin server, og vi har kopirett på det. Veien til erstatningssøksmål kan være kort... ban-lista er det kortere vei til. Jeg trodde for øvrig at jeg hadde gjort det klinkende klart: jeg ønsker IKKE å se det bildet brukt uten min tillatelse. Ang. misbruk - jeg tenker de fleste kan finne ut hvilke steder jeg mener. Men slutt å spamme - dette er BABETHREAD. -moderator yummy- Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ikke kom her og si at dere ikke tenner på denne? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 http://www.rosarioserv.com/fotos_locas/curi%2041.jpg' target='_blank'> Ikke kom her og si at dere ikke tenner på denne? nastey :o Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 tenner ikke på freakos med to ekstra bein og hale jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg