Term Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 opps og hva skal det bety...? akkurat det det står, bare en feil posting. Jammen ta nå heller å slett innlegget i stedet for å dumbe poster Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Enda mer av Unni Major De siste par bildene er jo bare best da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hmmm...mener Kebab Gud har påstått at henne berta til DataChild er fra Larvik eller noe slikt, og at hun er billig...hehe Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 trygt, kjapt og billig! (kiwi, kiwi) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 EDIT: Redigert bort pågrunn av at noen mener det var forsøpling av tråden. Jeg beklager alle ubehagelighetene jeg har påført samtlige. Og jeg skal aldri poste et bilde av en dame med dun på overleppen igjen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 ØY! hu siste har bart! se da .. veldig tydelig dun over leppa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg