Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

psychosilo alt du gjør er å klage over babene som blir postet her , kan ikke du gjøre oss alle en stor tjeneste å holde munn. har sett på det du synes er bra og jeg likte ingen av dem . former er ikke alt vet du , er pupper virkelig alt du bryr deg om ? . mary kate og ashley olsen (tar de som et eksempel) har ikke verdens største pupper , men bryr det meg ? nei for jeg er ikke så kroppsfiksert at jeg fokuserer på pupper og rumpe. skjønnheten kommer innen ifra. det viktigste er at en jente er søt , ikke hvor store/små brystene hennes er. det er problemet med dagens ungdom, de er for kroppsfikserte og gir blaffen i det som egentlig teller.

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DomoArigato, utrolig post. Du påstår at "skjønnheten kommer innenfra" og at dagens ungdom er altfor kroppsfikserte - hvorfor henger du da på denne tråden? Denne tråden er en hyllest til kvinner med bra utseende, men det er med det ikke sagt at disse kvinnene er mer verdt/bedre enn de med ikke fullt så bra utseende. Tror forresten ikke det ville slått så veldig an å opprette en "Post bilder av damer med bra personlighet her"-tråd.

Lenke til kommentar
psychosilo alt du gjør er å klage over babene som blir postet her , kan ikke du gjøre oss alle en stor tjeneste å holde munn.  

hadde du klart å skrive nicket mitt riktig, så kanskje. men nå..? nix.

har sett på det du synes er bra og jeg likte ingen av dem . former er ikke alt vet du , er pupper virkelig alt du bryr deg om ?

øh, nei. jeg er en rompe-person, jeg.

bryr meg om pupper.. håh! nå har jeg hørt det også! :roll:

skjønnheten kommer innen ifra. det viktigste er at en jente er søt , ikke hvor store/små brystene hennes er. det er problemet med dagens ungdom, de er for kroppsfikserte og gir blaffen i det som egentlig teller.

jada, jada. så du ville seriøst takket nei til å gå ut med den hotteste berten på skolen (eller mary-etellerannet olsen), og istedet valgt en dame med hesteansikt, trippelhake og bart?

knis. skjønnheten kommer innenfra, ja..

Tror forresten ikke det ville slått så veldig an å opprette en "Post bilder av damer med bra personlighet her"-tråd.

rofl.gif

beste setningen jeg har lest i dag :)

Lenke til kommentar

psilocybe , jeg klarer fint å skrive ditt nick , men føler jeg for det ? . nix.

Jeg er klar over at denne posten er en hyllest til kvinner med bra utseende . For å være helt ærlig så er det ikke mange av de "babene" som er blitt postet her som jeg har likt. mange av de er rett og slett for falske , silikon , for mye sminke , slutty dressed etc. så på en måte er jeg og psyilocybe ganske like (jeg sa på en måte) . :lol: . jeg gjentar skjønnheten kommer innenifra. og ja jeg har faktisk godt ut med en jente som lignet en hest (ikke vondt ment) , men hun var en fantastisk person jeg møtte på irc og jeg ga rett og slett blaffen i at hun ikke så ut som *tenke etter* .... ja en av de jentene du ser på tv som man sikler etter. som sagt skjønnheten kommer innenifra. punktum , period , the end. :wink:

Lenke til kommentar

nå snakker du litt rundt deg selv, og sånn jeg "kjenner" :roll: psilocybe så er dere veldig forskjellige, han kan snakke for seg det kan tydeligvis ikke du. btw, når du "ikke vil stave nicket hans riktig" hvorfor gjorde du det i starten av din siste post og nevner få ord senere at du ikke vil:)

og ikke kom å si at utseende ikke har NOE å si, for det har det, om du vil eller ei. men humor og personlighet er klart det viktigste, men ikke kom her å prøv å lat som om du ikke bryr deg om utseende i det hele tatt.

DiMiles:)

Lenke til kommentar
Tror forresten ikke det ville slått så veldig an å opprette en "Post bilder av damer med bra personlighet her"-tråd.

rofl.gif

beste setningen jeg har lest i dag :)

Mange takk, mange takk :)

psilocybe , jeg klarer fint å skrive ditt nick , men føler jeg for det ? . nix.

Men du skrev jo nicket hans riktig nå.. :p

Lenke til kommentar
fikset ? hvordan ?

* Det er lagt på bakgrunn (se de "hendige" skyggene som gjør at bena ikke berører bakgrunnen slik at dårlige overganger kan oppdages)

* Ansiktet er retusjert, oppskarpet og bluret.

* Håret ser helt kunstig ut. Det kan til og med være hentet fra en annen modell og limt oppå. Skyggeleggingen på håret virker gjør at det ser ut som lyset ikke kommer helt fra samme vinkel som lyset ellers på kroppen.

* Trekassen og "gulvet" ser animert ut, eller har gått gjennom en rekke filtere som har gitt det et unaturlig utseende.

* Skoene er enten oppskarpet og bluret eller limt inn fra en helt annen sammenheng.

* Ellers er skyggeleggingen greit gjennomført. Redigereren har prøvd å lage skygger som faller i samme retning som det på orginal-kroppen og lykkes delvis bra med det.

Ser du virkelig ingen av disse tingene? Selv når du blir hintet om at det er fikset?

Jeg sier deg bare 1 ting: Lær deg photoshop og du lærer deg også å se hvor utrolig mange bilder som er fikset på. Jeg tipper at minst 90% av bildene i ukeblader er fikset en smule (små fargejusteringer, fjerning av røde øyne osv) og at minst 30% er grovt manipulert (fikset kunstige skygger, fjernet uønskede elementer/personer, fjernet stygge og/eller fremtredende detaljer som stjeler fokus fra det man ønsker å vise, sammensying av flere bilder, klipping og liming av f.eks bakgrunn over f.eks en tøff bil i bakgrunnen som stjeler fokus, bluring av bakgrunn og gråtoning av bakgrunnen for at hovedmotivet skal stå mye sterkere frem osv osv.

I denne tråden tipper jeg minst 90% er fikset på ett eller annet vis. (mange ganske grove og lett avslørte fiksinger faktisk)

Lenke til kommentar

psilocybe: du har all rett til å kritisere bildene her, men kan vi ikke kutte ut den spy-smilien a? (likte den svært dårlig :-? )

Og når det gjelder diskusjonen om "plastik-babes" må jeg nesten inrømme at jeg liker type: "perfekt, fixet på og kjederlig". Jeg skal jo bare se på bilda, ikke gifte meg med disse kvinnene :) (men klarer meg fint uten "fjortiss" bildene dog)

Var egentlig bare det jeg ville si :smile: Men for å retferdig-gjøre posten kommer noe mere Heidi Klum(nå som Mod. Yummy er på banen må man passe seg :p )

113.jpg

Og til deg psilocybe, jeg fant ikke noe bilde hvor ho hadde 5kg metall på kroppen, men kansje et litt "skummelt" bilden med noe søle finner du litt mere "spennende". :lol:

112.jpg

Lenke til kommentar

Nå skal eg confess at eg liker pene jenter med litt arr. La merke til det når eg var i sverige og så en skam deilig jente som var skikkelig babe men som sikkert hadde vært i en bil ulykke eller noe. Satan eg husker at hun tente meg som fan der og da. Glemmer det aldri fordi eg måtte sitte meg ned eller bli avslørt :oops:

Ingen som gidder å finne noe babes med arr? PLEASE! :smile:

Lenke til kommentar
Nå skal eg confess at eg liker pene jenter med litt arr. La merke til det når eg var i sverige og så en skam deilig jente som var skikkelig babe men som sikkert hadde vært i en bil ulykke eller noe. Satan eg husker at hun tente meg som fan der og da. Glemmer det aldri fordi eg måtte sitte meg ned eller bli avslørt  :oops:  

Ingen som gidder å finne noe babes med arr? PLEASE!  :smile:

hvor store arr .. hvor .. osv osv ..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...