Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Var dårlige bilder ja men du kan umulig mene at damen er stygg!? :o jeg gjentar: <- klikk Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Var dårlige bilder ja men du kan umulig mene at damen er stygg!? :o jeg gjentar: Har du en veldig spesiell smak, eller synes du alle kvinner er stygge Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har du en veldig spesiell smak, eller synes du alle kvinner er stygge nope, men jeg syns de bertene dere sikler over er ufattelig kjedelige. har man sett én, så har man sett alle. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har du en veldig spesiell smak, eller synes du alle kvinner er stygge Sjekk bildene han har postet da! De er spesielle (lakk, lær, tattos, drøssevis av piercinger osv.) Spesiellt ja, men damn så hotte! Er litt enige på at mange av disse plastikk-barbiene blir litt kjedelige i lengden.. Psilocybe har krydret denne tråden meget bra. Stå på! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Tja han har litt rar smak ja. Liker noen av de freak damene han postet men noen var jo nasty og. :riste på hodet: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 det er merkelig...noen gjør seg bare på bilder, og ser ræva ut på film/tv, andre ser ræva ut på bilder, men gjør seg bra på tv/film...hmm Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 det er merkelig...noen gjør seg bare på bilder, og ser ræva ut på film/tv, andre ser ræva ut på bilder, men gjør seg bra på tv/film...hmm Photoshop, heiter det. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hvordan poster jeg bilder så de kommer opp på skjermen ? ikke bare link sånn som jeg fikk . Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hvordan poster jeg bilder så de kommer opp på skjermen ? ikke bare link sånn som jeg fikk . Når du poster, skriv du inn linken med på kvar side av linken, slik [img=http://shopx.canoe.ca/shops/sunphoto/custom/Product/olsen.jpg] Då ser det slik ut i threaden eller slik Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 olsen twins are tha bomb i tell ya Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 olsen tvillingene = standard dutteberter som man finner i ungdoms-skoler overalt. derfor : Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 olsen tvillingene = standard dutteberter som man finner i ungdoms-skoler overalt. derfor : men hvis du setter 5kg med metall på de så reiser den seg? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hehe, MEN! møkk lei av stygge bilder i denne threaden. BABE thread! lev opp til navnet! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 olsen tvillingene = standard dutteberter som man finner i ungdoms-skoler overalt. derfor : men hvis du setter 5kg med metall på de som reiser den seg? FY ******!!! JEG LER!!!! HAHAHAHHAMUHAHAHAAHheaHehhaEhA KNARK!!! haha du er bare rå ass snøhund Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 møkk lei av stygge bilder i denne threaden. BABE thread! lev opp til navnet! Jeg kan ikke si det har vært så veldig mange direkte stygge her, men jeg synes i hvertfall vi kan opgradere bildene fra fjortis-rips til skikkelige kvinnfolk med ferdigvokste former. (Babes not babies) I det virkelige liv ser i hvertfall jeg om damene ser helt bimbo ut eller ser fornuftige ut. Det er ikke alltid utseende sier noe om fornuftighet, men jeg liker i hvertfall at de ser nogenlunde voksne, selvstendige og fornuftige ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hyl! det var ikke så mye annet enn skinn og bein, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg