dimiles Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 jeg bor i sandefjord hu bor i Larvik .... jeg er 18 (blir 19 i år) hu er 19 .... OHHHHH da er det lite sansynlig AZZ! det er x-en til en kompis Jepp , høres ganske usannsynlig ut... enig :-? hun der var f/en meg fin ass Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 tro hva dere vil .. det finnes 1000000 finere damwer i området uansett Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 tro hva dere vil .. det finnes 1000000 finere damwer i området uansett Jeg har mistanke om at du er gay... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 tro hva dere vil .. det finnes 1000000 finere damwer i området uansett Jeg har mistanke om at du er gay... me2... men det er smak og behag.. jeg syns hu der var drit-fin... jaja.. tviler på at det finnes 1 jente som er finere en det i nærområdet ditt k-dog Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har mistanke om at du er gay... jeg har en mistanke om at du er dum (og/eller 14-15 år gammel). det må da for svarteste barteste gå an å være kritisk til en eller flere av de bertene som postes her inne, uten å måtte være homo av den grunn. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har mistanke om at du er gay... jeg har en mistanke om at du er dum (og/eller 14-15 år gammel). det må da for svarteste barteste gå an å være kritisk til en eller flere av de bertene som postes her inne, uten å måtte være homo av den grunn. svarteste barteste? :smile: den var ny Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har mistanke om at du er gay... jeg har en mistanke om at du er dum (og/eller 14-15 år gammel). det må da for svarteste barteste gå an å være kritisk til en eller flere av de bertene som postes her inne, uten å måtte være homo av den grunn. Viss du har fulgt med så er Kebab Gud alltid kritisk ... Jeg er faktisk 16 b-b-b-b-b-bitch Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Viss du har fulgt med så er Kebab Gud alltid kritisk ... Jeg er faktisk 16 b-b-b-b-b-bitch har ikke fulgt særlig med i tråden, men jeg har skummet gjennom den.. og forstår godt hvis han er kritisk. makan til dølle dutteberter skal man lete lenge etter. 15, 16.. ikke mye forskjell. i mine øyne er du en unge uansett. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Viss du har fulgt med så er Kebab Gud alltid kritisk ... Jeg er faktisk 16 b-b-b-b-b-bitch har ikke fulgt særlig med i tråden, men jeg har skummet gjennom den.. og forstår godt hvis han er kritisk. makan til dølle dutteberter skal man lete lenge etter. 15, 16.. ikke mye forskjell. i mine øyne er du en unge uansett. I mine øyne er du en skraphaug... Men la oss ikke begynne å krangle... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hun var digg men ja det finnes diggere. Anyways billig? wtf? Heter det ikke seksuelt frigjorte? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Var bra hun ja , men ikke 100% min type da , skal noe til for aa finne dem da Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Passer vel egentlig best i "Peeeneste rompe"-tråden, men siden jeg ikke gidder å bumpe særlig, så la jeg den her... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg skal værra litt snille med dere og ikke bare gi dere "Litt variasjons" linker som får dere til å spy i en og andre ende... http://www.geocities.com/handsandhips/list.html Her er det en del bra bildert ... kos dere =) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 "Women Hands on Hips" Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det er maskulint eller feminint. For hvis en mann står slik er han homo Hvis en dame står slik, virker det litt maskulint. Forstå den den som vil Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 "Women Hands on Hips" Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det er maskulint eller feminint. For hvis en mann står slik er han homo Hvis en dame står slik, virker det litt maskulint. Forstå den den som vil Da var det iflg deg mange maskuline damer der ? Merkelig du ... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 hu blei jo dritfin etter at hu blei fyldigere da! Var jo reine fyrstikkeska for ei stund siden.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Fant ikke flere og bedre bilder av christina milliam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg