Barry White Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hadde tenkt å ligge ut et bilde av http://goatse.cx, men vil nødig ha siden oppe så lenge at jeg finner linken, så... Hehe... (Ps: Ikke trykk på linken hvis du ikke må) Haha Tror jeg hadde fått de fleste ned på jorden igjen da, ja.. Og kanskje litt til. Hehe :-) Fy skitt så kvalmt. Øøøø fysjameg! Det synet brenner seg fast på netthinnen. Kvalmt.... Han får ivertfall problemer etter nyttårsmiddagen! FYYY FAEN Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Herregud mann, Ikke link til slike ting, selv om jeg er en hardbarka tøff+++ kar, så fant jeg det der støtende! Somebody think of the children! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Uh, takket være mine suprereaksjoner klarte jeg å lukke vinduet før det verste kom frem. Men, av en ukjent grunn, har jeg vært inpå den siden før, og minnene om hva det var kommer nok til å plage meg en stund fremover. Meeen, rent bortsett fra det er dette helt klart en kvalitestråd Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Uh, takket være mine suprereaksjoner klarte jeg å lukke vinduet før det verste kom frem. Men, av en ukjent grunn, har jeg vært inpå den siden før, og minnene om hva det var kommer nok til å plage meg en stund fremover. Meeen, rent bortsett fra det er dette helt klart en kvalitestråd urk :o Lenke til kommentar
Odden Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Ja vi elsker deilige damer. og ja visst faen skal jeg til sveits. skal på ski dit. og ja jeg kan prate litt tysk.... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Naar enden er god er allting godt Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 I`m impressed Hm...kan ikke noe for det men selv om hun ser litt for " fake " ut saa er det bare noe med det kritthvite haaret , liker det ja gir meg for ikveld Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Erhm? Archangel: Du har du fått med deg at eg var ironisk nå? Får bare kryss og ikke noen bilder. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 hm rart det da..jeg ser dem jeg Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg ser både kryss og bilder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Weird! Nå ser eg kun ett bilde. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Forumet som er litt treigt kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg