Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kan dere tenke dere hvor lang tid det tar å loade denne siden for dem med ISDN!!?? Det går j**** treigt!! :x (har Online adsl fra telenor så jeg har isdn fart nesten hele tiden!! Ikke kjøp det!!!)

Lenke til kommentar
Kan dere tenke dere hvor lang tid det tar å loade denne siden for dem med ISDN!!?? Det går j**** treigt!! :x (har Online adsl fra telenor så jeg har isdn fart nesten hele tiden!! Ikke kjøp det!!!)

se på navnet på tråden ......

 

Babethread (Extreme modem warning!)

Jævla tafatte IDIOT!!!!

Lenke til kommentar
Kan dere tenke dere hvor lang tid det tar å loade denne siden for dem med ISDN!!?? Det går j**** treigt!! :x   (har Online adsl fra telenor så jeg har isdn fart nesten hele tiden!! Ikke kjøp det!!!)

Hva? Kan ikke skjønne hva du mener? Går det tregt å laste ned denne siden? Bruker maks et sekund på å laste ned hver side i denne tråden, har du så dårlig tid at du ikke gidder å vente et sekund for å se babes har jeg bare et ord til deg: G-A-Y

Lenke til kommentar
Kan dere tenke dere hvor lang tid det tar å loade denne siden for dem med ISDN!!?? Det går j**** treigt!! :x (har Online adsl fra telenor så jeg har isdn fart nesten hele tiden!! Ikke kjøp det!!!)

Hva? Kan ikke skjønne hva du mener? Går det tregt å laste ned denne siden? Bruker maks et sekund på å laste ned hver side i denne tråden, ...

Tviler jeg sterkt på. Jeg har 100Mbit/s her og flaskehalsen er ikke mi linje, men heller linjene og responstiden på de maskinene som hoster bildene. Maxim-bildene kommer relativt kjapt, men mange av de andre sidene tar faktisk mer enn et øyeblikk å få opp. (Faktisk opp mot 5-10 sekunder på enkelte sider)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...