SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Er dere flinke til å kjenne igjen babe'ne da? http://www.babe-test.com/ Jeg scorte rett på utrolige 80% i dagens test Snow_dog: Du scorer sikkert også bra? :oops: :oops: Nei tror ikke det. Dårlig til å huske navn Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Er bildene for store.. kan jeg forminske de om dere vil Ja og FFS ikke post mere en 4 babes i et inlegg. Eh why? Er det en 4 babes maximum pr post eller??? Jeg sier, bare pøs på for min del! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Vi må desverre ta hensyn til de som ikke har så rask linje. blir litt rotete når det er så mange bilder per post. Har postet for mange selv per post så eg skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Milla Jovovich Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 *klappe* endelig noen som ahr skjønt at Milla er nam. Nå bare venter jeg på at du skal få opp litt Eva Sannum, SnowDOG. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Det finns for pokker ikke noe bilder av eva sannum. Argg her lettet lenge men finner bare de bildene fra da haakon giftet seg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Det finns for pokker ikke noe bilder av eva sannum. Argg her lettet lenge men finner bare de bildene fra da haakon giftet seg. Mange av de vel. Har funnet en del før iaffal. Kan lete snart. Ikke nå. Snart. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Rotetet med over 4 babes pr. post? Den skjøenner jeg ikke helt. Blir jo ikke noe mindre å laste ned om jeg poster 8 babes i en post enn om jeg poster 2x4 da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Ja men hvis alle skal poste mer enn 4 hver så blir det altfor mye per side. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Vi må desverre ta hensyn til de som ikke har så rask linje. blir litt rotete når det er så mange bilder per post. Har postet for mange selv per post så eg skal skjerpe meg. Vel, det sier seg selv at man må gjøre det på den måten selv om man ha BB. Jeg har problemer i Opera f.eks å laste forige side pga opera ikke er helt patent med slike ting. Så hvis folket kunne ha satt seg selv ei grense på 4 bilder pr post og ha MELLOMROM mellom bildene så er det fint Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Ok. Greit nok med 4 bilder pr. post. Skal holde meg til det. Men mellomrom? Hva er vitsen med det? Enda mer Opera krøll? Ikke det at jeg ikke har mellomrom på mine poster da. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Ok. Greit nok med 4 bilder pr. post. Skal holde meg til det. Men mellomrom? Hva er vitsen med det? Enda mer Opera krøll? Ikke det at jeg ikke har mellomrom på mine poster da. Faktisk så hakker min forbindelse nå eg leser denne posten, er sinnsyk store nå. Tar vel ca 1min å laste ned alle bildene til cashen i IE6. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Mer damer!!!!!!!11 MERRR!!!!!!!1111111111 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Jaja. Så var det disse teen movie stjernene da.. Amanda Bynes: Dette er et mellomrom. Her er noe annet snacks: Naomi Watts: Jolene Blalock: More to come. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Så kommer 4 bilder av Asia Argento fra xXx, også kalt Triple X: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Her er enda flere bilder. Maria Bello, mest kjent fra E.R og Coyote Ugly: Jessica Biel: Brittany Daniel fra Joe Dirt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg