DesertGlow Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Plz ikke post så mange bilder som har vært posta før Det er irriterende Post bilder selv du, og hold deg unna tåplige SMS-forkortelser, og bruk gjerne punktum i setningene dine. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja slutt å prat. Post bilder (minimum 5 pr post). Ikke gneg om PS. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 PS, for faen! Bilde nummer fire er jo en ihelsmudget dame med øyne, nese, munn og brystvorter limt på. Ms. Potatohead.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hehe, skal ikke klage om photoshop men det var et par bilder der som fikk meg til å le Lenke til kommentar
TDK Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 De siste damene der kunne vel likegodt båret et skilt der det sto photoshop... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Klaging om Photoshop i denne tråden vil føre til advarselsøkning heretter De fleste som klager på dette poster ingen bilder selv, og stort sett klager de på andre bilder som blir postet av andre Jeg vil personlig gi advarsel til de som fortsetter med dette. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hahaha. lett å la seg lure av satans illusioner. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 KLAGING OM POTOSHOP I DENNE TRÅDEN VIL FØRE TIL ADVARSELSØKNING HERETTER. DE FLESTE SOM KLAGER PÅ DETTE POSTER INGEN BILDER SELV OG STORT SETT KLAGER DE PÅ BILDENE. JEG VIL PERSONLIG GI ADVARSEL TIL DE SOM FORTSETTER MED DETTE DET ER IKKE VITS I Å SKRIVE MED CAPS. JEG TROR DET STÅR I RETTNINGSLINJENE. MEN GREIT VI SKAL SLUTTE Å GRINE. - slike morsomme kommentarer gir 10% økning - Andre er hjertlig velkommene til å prøve lykken, dette er en babethread. Der det diskuteres damer og postes damer. All annen diskusjon om allt annen, eks photoshop blir slått hardt med på. Øivind Dahle Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dette ser jo mer ut som et maleri. http://njoka.allbreast.com/death_independe...s_Hilton_02.jpg Denne posten førte til 10% økning, da den bryter med rettningslinje 10. Dette er en total unødvendigpost og brukeren var klar over at dette ikke var ønsket å diskuter photoshop og lignende i denne tråden. Øivind Dahle Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dette ser jo mer ut som et maleri. http://njoka.allbreast.com/death_independe...s_Hilton_02.jpg What part of oivind_dahle's post did you not understand? Nok preik! Dorota Rabczewska: ¨ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dette ser jo mer ut som et maleri. http://njoka.allbreast.com/death_independe...s_Hilton_02.jpg What part of oivind_dahle's post did you not understand? Den delen med å se posten. Sorry. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmmm, hun ser jo så ung ut i serien... What the heck, hun er nice! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hun er den eneste grunnen for at jeg ser på. Det er jo ikke noe morsomt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ang de damene som ble kommentert ang. PS.. Det ser nesten ut som det er gjort med vilje, jeg mener det er så overdrevent at det ser ut, for meg, som en bevisst effekt... er det noen indikasjoner på at det utvikler seg en egen PS'ed kultur innenfor slike bilder? Brukeren er advart om at det ikke ønskes diskusjon om PS i denne tråden Øivind Dahle Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Det diskuteres ps hele tiden her. Hva med å starte en ny tråd. En ps-babethread hvor man kan poste og kommentere ps babes. Men prøv å hold denne threaden clean. Edit: Leif Endret 11. juni 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Var det virkelig nødvendig å bruke Caps Lock der Dahle? Og værsåsnill, bruk punktum når du ellers skal være så korrekt. Toalt unødvendig innlegg som bryter med punkt 10 i rettningslinjene. Brukeren gratuleres med 10% økning. Øivind Dahle Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 /me trår til med en liten god-natt-presang: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg