Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÅNEI!!! Det er for alltid bevist at jeg har vært inne å sett på denne tråden

 

:blush:

 

Egentlig så er det helt greit... en ganske normal gutt tror jeg. Hanne og Razorbladekiss vil sikkert bare holde ett øye med oss gutter for å sjekke hva vi driver med. Ingenting har vi i fred for disse jentene våre (neida, jenter, jeg bare tuller :laugh: )

 

Men det ble fryktelig lite bilder her nå. Hva med å holde oss on-topic? (sier jeg, som ikke har postet ett eneste lite bilde her).

Lenke til kommentar

jeg har fått sansen for Playboy videoer nå :dribble:

 

Kan jeg poste 700MB vidoer her? :p

 

Anbefaler alle med sans for babes og se Girl Friends(1&2), Twins & Sisters Too, Roommates og Slippery When Wet. Girl on Girl action er nice, da kan man drømme seg inn mellom dem :) Det er hot stuff :thumbup: anbefaler og all annet fra playboy(Playboy TV hadde jeg en stund med viasat-abbet, ser ut som om den har forsvinni nå, men det var genial kanal), det er ultimat "slappe av" underholdning.

 

for å retferdigjøre posten så får jeg vel ta med noen bilder av babes, denne gangen havnet valget på noen fotball-supportere, som jeg seff fant på en britisk side: anothersite.co.uk (forsåvidt kul humor side)

 

0.jpg

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

EDIT: bildene fungerte ikke :blush: damn non-hotlinking. skal kopiere dem over til min egen server, kommer snart opp.

 

EDIT2:Da fungerte det :)

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...