Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, et hypotetisk spørsmål.

Dere møter en post-op transvestitt av Miriam-kaliber, blir forelsket, flytter sammen og lever lykkelig alle deres dager, og dere aner ingenting om den tidligere utovertissen. På sitt dødsleie forteller hun at, joda, hun har vært en mann før hun traff deg.

Dere har, som sagt, hatt det brillefint hele tiden dere har vært sammen, du elsker henne og hun elsker deg. Hvordan reageres det?

Lenke til kommentar
Ok, et hypotetisk spørsmål.

Dere møter en post-op transvestitt av Miriam-kaliber, blir forelsket, flytter sammen og lever lykkelig alle deres dager, og dere aner ingenting om den tidligere utovertissen. På sitt dødsleie forteller hun at, joda, hun har vært en mann før hun traff deg.

Dere har, som sagt, hatt det brillefint hele tiden dere har vært sammen, du elsker henne og hun elsker deg. Hvordan reageres det?

Tja, det finnes eksempler på at par blir sammen, gifter seg, også senere finner mannen ut at han er kvinne inni, og får omgjort "feilen"...ofte henger disse sammen selv etter...hvorfor? fordi de elsker hverandre.

tviler på at jeg hadde brydd meg...man elsker tross alt personen for den de er. det hadde jo blitt litt av en overraskelse, og den umiddelbare reaksjonen hadde kanskje vært litt avsky, ikke veit jeg. Men som du sier, man har hatt det lykkelig og bra sammen hele tiden utenom....

btw: Underworld er en nydelig film.. Vampyrer, varulver, skikkelig dyster scenografi (er det ett ord, eller leker jeg oppfinner her?). Kate i åletrang latex/lær+korsett+wet hair look gjennom hele filmen?, what's not to like? + Victor var sinnsykt kuul...(spiller vampire the masquerade: victor = badass elder :w00t: )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...