Suppelars2k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er det jeg kaller RUNDE former. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 ka syns dere om hun? Er hun pen? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Miriam er ei lekker "dame" ... Mon tro om jeg hadde slått til? Ellers, for lite kjærlighet til Audrey Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er skummelt det her... Poster (Ford) Transvestit her Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 "Ho" er jo jævla lekker med en flott kropp, men skummelt å tenke på at den fine dama du møtte på byen kan være en mann! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ok, et hypotetisk spørsmål. Dere møter en post-op transvestitt av Miriam-kaliber, blir forelsket, flytter sammen og lever lykkelig alle deres dager, og dere aner ingenting om den tidligere utovertissen. På sitt dødsleie forteller hun at, joda, hun har vært en mann før hun traff deg. Dere har, som sagt, hatt det brillefint hele tiden dere har vært sammen, du elsker henne og hun elsker deg. Hvordan reageres det? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 uff, det var et vanskelig spørsmål.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) vel hvis man skulle ha unger i løpet av den tiden hadde det kanskje kommet opp. oppps har ikke noe livmor jeg gitt, sorry glemte og nevne det!! Endret 7. mai 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ok, kanskje jeg burde skrevet hypotetisk slik som dette. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hei hei kjære med babethread postere. her har dere en oppgave: Hvem av dere kan finne det desidert beste bilde av Kate Beckinsale? Det er babe de luxe Har du vært og sett på Van Helsing nå? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 det er nok å ha sett underworld Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Som MrLee hinter om: Jeg satt å så på underworld. Måtte starks spole meg gjennom Pearl Harbour. Hun er i Van Helsing og ja... Hmmmmm... Nå må jeg bare se den filmen. Noen som har noen bilder av henne? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Ok, et hypotetisk spørsmål. Dere møter en post-op transvestitt av Miriam-kaliber, blir forelsket, flytter sammen og lever lykkelig alle deres dager, og dere aner ingenting om den tidligere utovertissen. På sitt dødsleie forteller hun at, joda, hun har vært en mann før hun traff deg. Dere har, som sagt, hatt det brillefint hele tiden dere har vært sammen, du elsker henne og hun elsker deg. Hvordan reageres det? Tja, det finnes eksempler på at par blir sammen, gifter seg, også senere finner mannen ut at han er kvinne inni, og får omgjort "feilen"...ofte henger disse sammen selv etter...hvorfor? fordi de elsker hverandre. tviler på at jeg hadde brydd meg...man elsker tross alt personen for den de er. det hadde jo blitt litt av en overraskelse, og den umiddelbare reaksjonen hadde kanskje vært litt avsky, ikke veit jeg. Men som du sier, man har hatt det lykkelig og bra sammen hele tiden utenom.... btw: Underworld er en nydelig film.. Vampyrer, varulver, skikkelig dyster scenografi (er det ett ord, eller leker jeg oppfinner her?). Kate i åletrang latex/lær+korsett+wet hair look gjennom hele filmen?, what's not to like? + Victor var sinnsykt kuul...(spiller vampire the masquerade: victor = badass elder ) Endret 8. mai 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 orker ikke poste bilder, men her er linken... http://www.circuithosters.com/www/bar/UCB1/index.htm ENJOY! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 http://artex.frac.dk/pictures/01.jpg Hun hadde problemer med flass, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg