fondus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Snowdog: Har du et lidende problem sånn at du ikke klarer å skrive flere ganger i sammme meldingen, eller er det bare lame for å få flere meldinger? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 fondus: eller er det fordi at med flere bilder i samme posten så tar det lenger tid å laste siden... selv med bredband. tenk på de stakkars ungene (les jannis15) som ehm... banker laksen mens de ser på bildene.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Går det lengre tid da? høres merkelig ut fordi at med flere poster blir det mer tekst å laste. dakal jannis15... skal jeg sende den en link til p0rn side som er rask å laste? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Går det lengre tid da? høres merkelig ut fordi at med flere poster blir det mer tekst å laste. dakal jannis15... skal jeg sende den en link til p0rn side som er rask å laste? Siden det er fast 20 poster per side blir hver side lettere å laste med 1 bilde i hver post enn om hver post hadde mange bilder... OK, det blir flere sider, og sikkert litt mer å laste totalt, men man trenger i hvertfall mindre tolmodighet per side. Bortsett fra det synes jeg det går lett å laste denne tråden. Flaskehalsen her er mest de som har ADSL og velger å hoste bildene hjemme. Selv om forumserveren vikrer raskere nå enn før jul, så kan det også ta flere sekunder før sidene dukker opp. Bortsett fra dette går alt på et blunk. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 holder med ett bilde per post da eller blir det for mye og går for tregt nedover Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jepp eg merker det blir meget mye hakking når eg skroller nedover siden hvor det er bare bilder. Eg sier bare stakkers modem brukerne som ser denne tråden. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Mye fint her ja Men prøv å legg flere bilder i en post.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Mens vi er inne i disse hent-fram-gamle-bilder-dager, vil jeg bare si at dette bildet må være trådens best hittil (etter mitt husk). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Fondus du kan jo se på de første sidene i denne tråden og se kor trgt det går. Skal legge minst 2 bilde i hvert tråd nå Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Mens vi er inne i disse hent-fram-gamle-bilder-dager, vil jeg bare si at dette bildet må være trådens best hittil (etter mitt husk). that woman is ugly! all fake Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm du må være mentalt forvirret!4real Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm du må være mentalt forvirret!4real det har ingenting med saken å gjøre. she still ugly now this is nice: Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 et par til edit: sensur *rofle* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Uhmm jau men du må prøve å poste bilder med lett kledde damer eller får du bråk med moderatorer. Ser at du liker asian babes. Skal se om eg ikke finner noe asian hotties ala min smak. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 haha, og du kaller meg mentalt forvirret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg