Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin utringing på en 16 år gammel tøs kalt "uskyldige Sandra". Jeg vet ikke om jeg ville gått slik på byn engang.. Den tyggisboblen understrekte jo ekstra godt hele bildet

Ikke for å starte nok en Sandra-diskusjon. Synes bare det er smålig å hakke på henne hele tiden. Stemmer ikke på henne, og ville ikke gått på henne selv (hun er litt for ung for meg... og litt for "søt"), men det er da ikke hennes skyld at folk stemmer på henne i stedet for de som virkelig kan synge. Og det er nettopp dette, som har fått folk til å hate henne og kalle henne tøs og så videre.

Darkness... er du egentlig så mye bedre selv når du reagerer slik på henne? Det er jo en kjennsgjerning at jenter dømmer andre jenter mye sterkere og mye mer enn gutter dømmer jenter. Ofte synes jeg jenter er mye jævligere enn gutter.... spesielt mot hverandre.

Nei, nok off-topic.

Her er litt on-topic :

Hadde jeg hatt ett sted å ha bildene på nett, skulle jeg postet noen godbiter... noen silikon-frie damer. Men dessverre... der jeg har web-siden min, er det ikke tillatt med erotiske bilder tror jeg (det ligger i statene... of course).

Lenke til kommentar
1083300229.95531.jpg

digge pupper

Skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke Sandra er noe.

*Aria Giovanni* :roll:

Agreed as much as I can agree!

Edit; hun er søt og har _sin_ sjarm.. men ikke min type i det hele tatt..

Jeg er mer typen som liker jenter med mørkt (brunt) hår, brune øyner....

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...