darkness| Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Fin utringing på en 16 år gammel tøs kalt "uskyldige Sandra". Jeg vet ikke om jeg ville gått slik på byn engang.. Den tyggisboblen understrekte jo ekstra godt hele bildet Her er en like lekker dame kalt andrulla Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 mange definisjoner av ordet "babe" min definisjon: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er det bare meg, eller funker ikke bildene til Dahle? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1083300229.95531.jpg digge pupper 2 gode grunn til at hun skal vinne Idol Edit: fjernet quotebildet Endret 30. april 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Fin utringing på en 16 år gammel tøs kalt "uskyldige Sandra". Jeg vet ikke om jeg ville gått slik på byn engang.. Den tyggisboblen understrekte jo ekstra godt hele bildet Ikke for å starte nok en Sandra-diskusjon. Synes bare det er smålig å hakke på henne hele tiden. Stemmer ikke på henne, og ville ikke gått på henne selv (hun er litt for ung for meg... og litt for "søt"), men det er da ikke hennes skyld at folk stemmer på henne i stedet for de som virkelig kan synge. Og det er nettopp dette, som har fått folk til å hate henne og kalle henne tøs og så videre. Darkness... er du egentlig så mye bedre selv når du reagerer slik på henne? Det er jo en kjennsgjerning at jenter dømmer andre jenter mye sterkere og mye mer enn gutter dømmer jenter. Ofte synes jeg jenter er mye jævligere enn gutter.... spesielt mot hverandre. Nei, nok off-topic. Her er litt on-topic : Hadde jeg hatt ett sted å ha bildene på nett, skulle jeg postet noen godbiter... noen silikon-frie damer. Men dessverre... der jeg har web-siden min, er det ikke tillatt med erotiske bilder tror jeg (det ligger i statene... of course). Lenke til kommentar
Luv Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Finnes ikke noe som er eklere en muskel-bunt damer! Ugh! Edit: Sandra - Oh yeah! Endret 30. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Finnes ikke noe som er eklere en muskel-bunt damer! Ugh! Second that! Må si Sandra hadde overraskende bra titties Lenke til kommentar
consilium Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Åja. Husker dere den episoden for ikke så lenge siden hvor hun hadde en push-up på seg? Mmmm.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Åja. Husker dere den episoden for ikke så lenge siden hvor hun hadde en push-up på seg? Mmmm.... Bilde? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 mange definisjoner av ordet "babe" min definisjon: http://softgalleries.com/nude/hustler/hu_o..._11_06_10_L.jpg Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 haha....endelig røyk hun ut Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hadde jeg hatt ett sted å ha bildene på nett, skulle jeg postet noen godbiter... noen silikon-frie damer. Men dessverre... der jeg har web-siden min, er det ikke tillatt med erotiske bilder tror jeg (det ligger i statene... of course). legg de her da http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=237397&hl= Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 digge pupper Skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke Sandra er noe. *Aria Giovanni* Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 mange definisjoner av ordet "babe" min definisjon: [bILDE] Hun var da ikke spesiellt babe? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) digge pupper Skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke Sandra er noe. *Aria Giovanni* Agreed as much as I can agree! Edit; hun er søt og har _sin_ sjarm.. men ikke min type i det hele tatt.. Jeg er mer typen som liker jenter med mørkt (brunt) hår, brune øyner.... Endret 1. mai 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1083300229.95531.jpg[/img] digge pupper Skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke Sandra er noe. *Aria Giovanni* Agreed as much as I can agree! Edit; hun er søt og har _sin_ sjarm.. men ikke min type i det hele tatt.. Jeg er mer typen som liker jenter med mørkt (brunt) hår, brune øyner.... mmmmmm, brunetter Aria er definitivt en av mine favoritter Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 På tide med noen bilder igjenn: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg