Oovz Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Litt mer Pacific Blue Jeg som er Pacific Blue-fan....hvor fant du disse? Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Endret 26. april 2004 av Plex! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hun der er eneste grunnen til at jeg ser på beverli hills Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 sorry, sjåing på beverli hills kan ikke forsvares under noen omstendigheter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Sommern er her, og det er tid for damer. Her er en av mine store favoritter: Carmella.............. Takk gud for Hughs fantastiske evne til å komme over slike damer.... Må også nevne at jeg tok noen bilder i stua av naboen som tilfeldigvis stakk innom en dag Endret 27. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 sorry, sjåing på beverli hills kan ikke forsvares under noen omstendigheter Enig med det ja Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Må også nevne at jeg tok noen bilder i stua av naboen som tilfeldigvis stakk innom en dag Uff ja, det er en plage med disse naboene som renner ned dørene i tide og utide Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Skulle ønske jeg hadde sånne naboer ja Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Må også nevne at jeg tok noen bilder i stua av naboen som tilfeldigvis stakk innom en dag Uff ja, det er en plage med disse naboene som renner ned dørene i tide og utide Ja, huff disse naboene. Spesielt ille er det når jeg må male dem med kroppsmaling også da..... Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Må også nevne at jeg tok noen bilder i stua av naboen som tilfeldigvis stakk innom en dag Uff ja, det er en plage med disse naboene som renner ned dørene i tide og utide Ja, huff disse naboene. Spesielt ille er det når jeg må male dem med kroppsmaling også da..... Ja, du kan jo risikere å søle maling på deg selv Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Må også nevne at jeg tok noen bilder i stua av naboen som tilfeldigvis stakk innom en dag Uff ja, det er en plage med disse naboene som renner ned dørene i tide og utide Ja, huff disse naboene. Spesielt ille er det når jeg må male dem med kroppsmaling også da..... Ja, du kan jo risikere å søle maling på deg selv Japp. Hun er jo mye mer hyggelg når hun ikke skal males... Dette er fra den gangen hun skule vise meg sommerfuglen sin Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Må også nevne at jeg tok noen bilder i stua av naboen som tilfeldigvis stakk innom en dag Hm.. Ser hun var innom kjøkkenet ditt også en dag: (Pent kjøkken ) Endret 27. april 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Simen1: Hun har vært over hele huset, akkurat sdom hun tar seg til rette.... Selv liker jeg best å være alene på ferie med dama, mens naboene raserer huset (tatt fra spania turen i fjor sommer) Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Så mer ut some et ørken område utenfor Nevada men Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) I nevada har jeg kun vært en gang med min x. En brasilianer med helt utenomjordiske egenskaper : vi prøver igjen Trykk på bilde så ser du at jeg dessverre gikk tom for film.... Endret 27. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Må vist bla litt i gamle ferie og festebilder senere i kveld, men nå skal jeg hjem fra jobb og henge opp lerrettet til projektoren som kom i dag. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Damer har du skikkelig peiling på Øyvind :-) Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Mye mer enn peiling tipper jeg Endret 27. april 2004 av Plex! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg