b-real Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hold dere til å poste babes og mindre kommentarer folks! Endret 8. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ka betyr "Ute på barnerov"? At du ikke må poste bilder av jenter som er under 18år Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ka betyr "Ute på barnerov"? At du ikke må poste bilder av jenter som er under 18år Oki. Jeg har bare unger... jeg legge ikke mer... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ahh, Laeti...øhhh..Casta.. Der har du jente etter min smak! Naturlig vakker skal ikke diskutere skjønnheten, men naturlig? se litt nøye på de farge bildene..hvilken øyenfarge har hun egentlig? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ahh, Laeti...øhhh..Casta.. Der har du jente etter min smak! Naturlig vakker skal ikke diskutere skjønnheten, men naturlig? se litt nøye på de farge bildene..hvilken øyenfarge har hun egentlig? Grønn Jeg kjenner ei jente SVART hele i øyne henne og har ikke hvit men hun er jo pen. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Oki. Jeg har bare unger... jeg legge ikke mer... Bare å poste i vei, så lenge de ikke er for avkledde (ikke noe mus...) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ka betyr "Ute på barnerov"? At du ikke må poste bilder av jenter som er under 18år Oki. Jeg har bare unger... jeg legge ikke mer... Hehe, du må ikke innrømme slikt. Snart har du vel snuten på døra Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ka betyr "Ute på barnerov"? At du ikke må poste bilder av jenter som er under 18år Det blir jo litt feil da, så lenge personen er påkledd så kan personen være under 18 år. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jeg må slett min bilder her og vekk hjemmeside min som babe bilder. Fordi mange som jeg kjente f.eks i "Jenter" klassen min se på hjemmeside min og min jenta Håper at hun se ikke. Hvis --> Dere kan kopier bilder av meg som legg her. kl 18:00 bilder borte. Endret 9. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Slutt med den ******* spammingen da. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) *fjernet* Endret 12. mars 2004 av tbone Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Woo, nå slipper dere å manøvrere med venstrehånda imens dere drar'n :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg