Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lster den ned sjøl for å skjekke :D

EDIT: Hmm på pc'en min sto det 20.9 MB men her står det 18.3 Mb :S

EDIT2: Jaggu var det en feil der, skal update den litt jeg :D

EDIT3: Fant feilen, og det var jo at du ikke har mer en 20MB!!! Plass på home.no...

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Hva gjør man egentlig i photoshop for å få bildene så bra? Forminsker eventuelt forstørrer? Lager silkemyk hud? Hehe, har ikke peiling på hva jeg snakker om... :ermm:

Du skal få gjennomgangen ;)

* Gaussain blur: "Smører" det sammen, slik at det ser ut som det er ute av fokus, dersom det brukes på hud blir den "glatt", silkematt og plettfri.

* Clone Tool/Healing Brush: Lar deg kopiere farge eller punkter fra et annet sted på bildet, som man definerer selv. Slik at f.eks den stygge kvisen kan erstattes med huden som ligger 2-3 millimeter bortenfor. Eller hvorfor ikke ta øyebryns-plukkingen ETTER fotograferingen?

* Farge/kontrastjusterigner: Sier seg selv.

* Noise -> Median: Noe av det samme som gaussain blur.

* Burn/Dodgetool: Lar seg forsterke eller senke lysstyrken på bestemte områder. Man kan f.eks fremheve svetteperler eller kløft.

* God, gammeldags tegning + triks: Enkelte rekonstruerer hele kroppspartier ved hjelp av selvtegning og kloning fra andre bilder. Eller fargelegger leppene på nytt.

*puste ut* :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
aww resultatet blir ekstremt bra i hvert fall :D

Mhmm, men unaturlig. Litt synd, er jo ingen som ser slik ut. Med andre ord settes idealet på et urealistisk nivå, som ingen egentlig kan oppnå.

Siden dette er "babethread" så får jeg vel poste en "babe" da:

babe%5b207%5d.jpg

*host* Er ikke skjønnhetsidealet fantastisk? *hark*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...