Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke det gjør noe! Bedre at de ser litt ekte ut. (det tyder jo også på at ansiktet ikke er photoshoppet det heller og da er ho virkelig dritfin)

Ekte fine damer er definitivt mye flottere enn de som trenger photoshopping for å se "fine" ut.

Lenke til kommentar
Synes ikke det gjør noe! Bedre at de ser litt ekte ut. (det tyder jo også på at ansiktet ikke er photoshoppet det heller og da er ho virkelig dritfin)

Ekte fine damer er definitivt mye flottere enn de som trenger photoshopping for å se "fine" ut.

nå er ikke puppene hennes det man vil kalle ekte (dette gjelder forøvrig stor andel av bilder i denne laaange tråden)

Lenke til kommentar
nå er ikke puppene hennes det man vil kalle ekte (dette gjelder forøvrig stor andel av bilder i denne laaange tråden)

Ekte nok i den forstand at de ikke er mekka på i PS...Hvis det er bildene jeg postet av Linn, du sikter til.

De er ikke ekte, så lenge de er pumpa opp med silikon, saltvann eller whatever. Synes det er seriøst turn-off om dama har sånne pupper... blir bare så dumt og falskt.

EDIT : nå vet jeg ikke om puppene du snakker om her er ekte eller ikke, men jeg snakker om det på ett generelt grunnlag.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...