Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naturlig er ikke alltid tingen det.. f.eks. vår naturlige kroppslukt. Den skjuler vi så godt vi kan.

 

Er en utvikling dette her. Snart kan alle fikse på alt, og ingen ser noe problem i det.

 

Det som er en uting er alt presset som legges på jenter, som igjen skaper den dårlige psyken. Det må man ikke glemme her.

 

Men, dette var way OT. Beklager.

Lenke til kommentar
Josh. Svake mennesker.. :p *tuller*

 

Men folk som får brystkreft f.eks - der er jeg enig med at silikon er tingen :)

de som har hatt brystkreft vil garantert føle seg bedre med silikon da de ofte sitter igjen med en pupp og ingen ting... disse tilfellene er også positive sider ved silikon..

grunnen til at silikon har fått et slikt dårlig rykte er nokk missbruk av silikon.. = jenter med store pupper får seg enda større pupper...

 

og ang. "MADDE"

er det ikke en form for inavling i kongefamiliene som gjør at prinsesser ofte er pene?? eller tar jeg feil, og har bare sett sånn ca. 2 prinsesser...

Lenke til kommentar

Det er nok enkelt og greit at de kan velge å vrake hvem de vil ha, og at de ofte velger en meget pen partner. Dessuten har kongelige profesjonelle rundt seg hele livet så de ser pen ut ved representasjon osv.. kan ikke se bort fra at de også fikser litt her og der hvis det er noen 'skjevheter' ute og går..

 

Det var innavl før i tiden.. spesielt en familie er kjent i historien, kommer ikke på navnet i farten, tror det var i frankrike.. ihvertfall så var de alt annet enn pene..

Lenke til kommentar
Josh. Svake mennesker.. :p *tuller*

 

Men folk som får brystkreft f.eks - der er jeg enig med at silikon er tingen :)

de som har hatt brystkreft vil garantert føle seg bedre med silikon da de ofte sitter igjen med en pupp og ingen ting... disse tilfellene er også positive sider ved silikon..

grunnen til at silikon har fått et slikt dårlig rykte er nokk missbruk av silikon.. = jenter med store pupper får seg enda større pupper...

 

og ang. "MADDE"

er det ikke en form for inavling i kongefamiliene som gjør at prinsesser ofte er pene?? eller tar jeg feil, og har bare sett sånn ca. 2 prinsesser...

trodde innavl førte til sinnsykdom og andre genetiske defekter da ;)

 

men så er jo symmertriske personer (de peneste) også de som er mest utsatt for "feil" (Så ett program engang om at natruren foretrakk usymetri fordi det gav større kjangs for overlevelse (man utviklet seg mer, ergo mindre statiske feil som kan "utnyttes" av sykdommer og slikt))

Lenke til kommentar
No brain, no pain!

Jessica Simpson må være en av verdens dummeste personer (ref. tv-programmet "Newly weds" eller no.). For meg spiller det ingen rolle om hun ser ut som Afrodite, så lenge det ikke finnes noe i toppetasjen.

Enig med deg der - men det duger vel til en one night stand? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...