Simen1 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 darkness|: Om du er fornøyd sånn som du er, så er det glimrende. Seriøst! Men damer som sliter psykisk pga komplekser for puppene sine (og også har små pupper) så er ofte "fake" mye mye bedre enn "dårlig psyke". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Josh. Svake mennesker.. *tuller* Men folk som får brystkreft f.eks - der er jeg enig med at silikon er tingen Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Naturlig er ikke alltid tingen det.. f.eks. vår naturlige kroppslukt. Den skjuler vi så godt vi kan. Er en utvikling dette her. Snart kan alle fikse på alt, og ingen ser noe problem i det. Det som er en uting er alt presset som legges på jenter, som igjen skaper den dårlige psyken. Det må man ikke glemme her. Men, dette var way OT. Beklager. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Madde http://home.no.net/hocico/images/babes/madde2.jpg Word! Ikke så bra som Aria Giovanni, men dog Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Josh. Svake mennesker.. *tuller* Men folk som får brystkreft f.eks - der er jeg enig med at silikon er tingen de som har hatt brystkreft vil garantert føle seg bedre med silikon da de ofte sitter igjen med en pupp og ingen ting... disse tilfellene er også positive sider ved silikon.. grunnen til at silikon har fått et slikt dårlig rykte er nokk missbruk av silikon.. = jenter med store pupper får seg enda større pupper... og ang. "MADDE" er det ikke en form for inavling i kongefamiliene som gjør at prinsesser ofte er pene?? eller tar jeg feil, og har bare sett sånn ca. 2 prinsesser... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er nok enkelt og greit at de kan velge å vrake hvem de vil ha, og at de ofte velger en meget pen partner. Dessuten har kongelige profesjonelle rundt seg hele livet så de ser pen ut ved representasjon osv.. kan ikke se bort fra at de også fikser litt her og der hvis det er noen 'skjevheter' ute og går.. Det var innavl før i tiden.. spesielt en familie er kjent i historien, kommer ikke på navnet i farten, tror det var i frankrike.. ihvertfall så var de alt annet enn pene.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Josh. Svake mennesker.. *tuller* Men folk som får brystkreft f.eks - der er jeg enig med at silikon er tingen de som har hatt brystkreft vil garantert føle seg bedre med silikon da de ofte sitter igjen med en pupp og ingen ting... disse tilfellene er også positive sider ved silikon.. grunnen til at silikon har fått et slikt dårlig rykte er nokk missbruk av silikon.. = jenter med store pupper får seg enda større pupper... og ang. "MADDE" er det ikke en form for inavling i kongefamiliene som gjør at prinsesser ofte er pene?? eller tar jeg feil, og har bare sett sånn ca. 2 prinsesser... trodde innavl førte til sinnsykdom og andre genetiske defekter da men så er jo symmertriske personer (de peneste) også de som er mest utsatt for "feil" (Så ett program engang om at natruren foretrakk usymetri fordi det gav større kjangs for overlevelse (man utviklet seg mer, ergo mindre statiske feil som kan "utnyttes" av sykdommer og slikt)) Lenke til kommentar
LaBaN^X Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Jessica Simpson http://members.tripod.com/jessica.simpson.fan/jess-45.jpg http://members.tripod.com/jessica.simpson.fan/jess-59.jpg http://members.tripod.com/jessica.simpson.fan/jess-60.jpg Sorry for linker, men bildene virka ikke! Hun må da ha verdens peneste smill! edit: tror ikke linkene virker nå engang.. Endret 10. januar 2004 av LaBaN^X Lenke til kommentar
LaBaN^X Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Prøver flere Jessica Simpson bilder! så sinnsykt fin !! Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 No brain, no pain! Jessica Simpson må være en av verdens dummeste personer (ref. tv-programmet "Newly weds" eller no.). For meg spiller det ingen rolle om hun ser ut som Afrodite, så lenge det ikke finnes noe i toppetasjen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 No brain, no pain!Jessica Simpson må være en av verdens dummeste personer (ref. tv-programmet "Newly weds" eller no.). For meg spiller det ingen rolle om hun ser ut som Afrodite, så lenge det ikke finnes noe i toppetasjen. Enig med deg der - men det duger vel til en one night stand? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 kjekt å ha hun der litt sånn på si.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jessica hadde ikke sex før ekteskapet, AS IF!!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Sånn mage skal jeg også få *ta sit-upsene sine* Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kan dere ikke chatte andre steder? I det siste har det vært 10 poster med tekst pr. bilde jo! Skjerpings! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kan dere ikke chatte andre steder? I det siste har det vært 10 poster med tekst pr. bilde jo! Skjerpings! Yummy vil ha flere bilder, skjønner jeg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg