Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik missbruk av photoshop er direkte ubehagelig å se på. For å stille det opp mot kritikkene rundt silikon-bruk så vil jeg si jeg mye heller ser på silikon-babes enn bilder som er photoshoppet til døde.

Vil ikke se på verken photoshoppa bilder eller silikonbabes jeg, men å innrømme at silikonbabes er verre for da har de tukla med den naturlige kroppen sin fysisk, ikke bare på ett bilde. Ergo... fikk jeg valget, hadde jeg valgt photoshoppa bilder. Jenter som har naturlige bryster og som bruker silikon, er tapere.

Lenke til kommentar
Henger meg med på chix n' guns moten :p

 

http://home.no.net/jzzbitch/Pr0n_Tank.jpg

 

Crappy bilde og enda mer crappy crappy damer (legg merke til strekkmerkene på taska til hu dama øverst til venstre), men hadde ett slikt bilde så hvorfor ikke :roll:

Joda men det ser ut som ho under ho igjen kunne vært helt ok. Kroppen ser bra ut om ikke annet. Det er jo bare kinky nok at ho har ei rifle i neven :green:

Lenke til kommentar

Slik missbruk av photoshop er direkte ubehagelig å se på. For å stille det opp mot kritikkene rundt silikon-bruk så vil jeg si jeg mye heller ser på silikon-babes enn bilder som er photoshoppet til døde.

Vil ikke se på verken photoshoppa bilder eller silikonbabes jeg, men å innrømme at silikonbabes er verre for da har de tukla med den naturlige kroppen sin fysisk, ikke bare på ett bilde. Ergo... fikk jeg valget, hadde jeg valgt photoshoppa bilder. Jenter som har naturlige bryster og som bruker silikon, er tapere.

jeg er ganske enig med deg der..

men silikon i puppene er faktisk ganske bra hvis det brukes riktig.

når jeg sier riktig bruk, så mener jeg at slike damer (nermest) uten noen form for pupper får seg silikon. dette vil sikkert være bra for dem på flere måter... f.eks. både sosialt og mentalt.

hvis noen jenter "ikke har pupper", så kan det sikkert føre til at de føler seg utenfor eller deprimert osv. osv....

 

men ellers er jeg imot, silikon = :no: ! det ser faktisk myyye bedre ut uten silikon. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med dere jeg også. Det var ikke oversprengte silikon-meloner jeg mente var så mye bedre enn feil bruk av phoptoshop.

 

X-dama hadde forresten silikon. (saltvann for å være pinlig nøyaktig) Og det "trengte" ho på mange måter som du sier. Uten silikon ville ho hadd like små "pupper" som meg.. og jeg har ikke akkurat store brystmuskler.. Før silikonen hadde ho alltid skjulende klær på seg. Nå tør hun å ha stramme topper og er ikke lenger flau for å gå i bikini på stranda etc.

 

Ny-dama trenger ikke silikon :dribble::p

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...