PT Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ser forskjell, men jeg aner ikke hvem av de som er hvem... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Neida.... men man ser jo forskjell. Han derre P@yne eller no må da vite detta... Enkelt å greit. Hvem er til venstre og hvem er til høyre...? Ashley til venstre og Mary Kate til høyre Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Neida.... men man ser jo forskjell. Han derre P@yne eller no må da vite detta... Enkelt å greit. Hvem er til venstre og hvem er til høyre...? Ashley til venstre og Mary Kate til høyre JA Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Må innrømme at olsen tvillingene begynner å blir bra! Passer og veldig fint at de er like gamle som meg *forte seg å bli hollywood film stjerne* Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sjekk dama i avataren min... Har link i signaturen Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja nå er jeg spent på å høre hvem som er hvem av småripsene? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Arrgh nå begynner tilåmed eg blir lei de derre olsen kjerringene. Ja de er pene smårips men ffs de er ikke så babe materiell enda. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 1 fælt smårips til høyre, 1 fælt smårips til venstre. *Grøsse* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Litt for mye makeup etter min smak. Ser ut som plastikk dukker joh Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Ja nå er jeg spent på å høre hvem som er hvem av småripsene? http://home.no.net/hocico/images/babes/evil_dolls.jpg ...er det flere enn meg som tenker "The Shining" her nå? Endret 7. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hun her nei, ikke henne. var kanskje ikke høst-utgaven, husker ikke helt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Håper jeg ikke er altfor off-topic nå, men denne siden var litt morsom. Noen som kjenner seg igjen? Flere her Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Endret 8. januar 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) [@ IMG]http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/i/eu/mu/a/avril4.jpg[/img] Slik missbruk av photoshop er direkte ubehagelig å se på. For å stille det opp mot kritikkene rundt silikon-bruk så vil jeg si jeg mye heller ser på silikon-babes enn bilder som er photoshoppet til døde. PS. For ikke å bare komme med kritikk: Det var faktisk mange fine bilder blandt de du postet. (seriøst) Endret 8. januar 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 1 fælt smårips til høyre, 1 fælt smårips til venstre. *Grøsse* jeg er også enig med SirHartge Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 [@ IMG]http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/i/eu/mu/a/avril4.jpg[/img] Slik missbruk av photoshop er direkte ubehagelig å se på. For å stille det opp mot kritikkene rundt silikon-bruk så vil jeg si jeg mye heller ser på silikon-babes enn bilder som er photoshoppet til døde. PS. For ikke å bare komme med kritikk: Det var faktisk mange fine bilder blandt de du postet. (seriøst) Avril er en jeg vil kalle ekte, hun flyr ikke rundt som en berte og kler seg så sprekker vises både her og der. Hun er rocka, min type dame, og så er hun bare så sinnsykt fin. Enig i at det bildet var vel mye photoshoppa, men jeg er blendet, think Im in luv Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 1 fælt smårips til høyre, 1 fælt smårips til venstre. *Grøsse* jeg er også enig med SirHartge Nok om det? Tøffe dere er nå altså. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hva har dette med tøffhet å gjøre? vi er bare JEVLA lei av de Olsen 14tisene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg