bjaa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Stjeike fine bilder! Fortsett sånn! "bjaa" Er du klar over at du ikke har lov til å ha bilder i signaturen? Ok, jeg har fjerna de nå Lenke til kommentar
Aem_Kei Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Skjeike fine bilder her ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Skjeike fine bilder her ja Hehe...registrerte du deg bare for å svare på babethreaden? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Han måtte jo gjøre det når han så de fine bildene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Oohhh hun siste var Deilig søt! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 har ikke Tia Carrere en søster som er porr stjerne eller no?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Tror det ja. Ikke sikkert at de er i slekt da. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 stikker å finner bilder .... hva heter hu da?? hvis det er likhet så er det familie... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Tror den dere tenker på er Asia Carrera. HardOCP's Steve favoritt chick pga hun spiller UT og diverse andre grunner. Han har også en side som han driver selv, hvor han i tide og utide bygger sponsede datamaskiner som han har loddtrekning om. Hypothermia (Steves side, med noe om Asia Carrera òg) Sjekk siden her... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Tia Carrere was born on January 2nd 1967 as Althea Janairo in Hawaii, Honolulu. Tia has a sister, Alasundra, who is a year younger. Raised in the island of Oahu, Tia attended Sacred Hearts Academy, a private school for girls. At the age of 11 Tia was taking vocal lessons to fulfil her dream of becoming a famous singer. At the age of seventeen she was discovered in a grocery store by a film producer who thought she would be perfect for the part of Lani in Aloha Summer (1988). Tia has played many successful roles since then, from such as Mike Myers love interest Cassandra in Wayne's World (1992) to a villain (Juno Skinner) opposite Arnold Schwarzenegger in True Lies (1994). Done deal, go find who Alasundra is. That is your mission. This tape will selfdestruct in 15 seconds. .... pffssst...! Vel, jeg søkte på Google etter Alasundra Carrere, fant ingenting annet en teksten over på 2 sider. Så jeg tror dere tenkte på Asia Carrera, som jeg ikke ser har noen blodsbånd med Tia i det hele tatt... Mission accomplished. Mhv kjello2 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Asia carrera har ingenting med tia carrera å gjøre. Hvis noen gidder å lese ett sted på nett siden til asia finner dere ut av det. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hu var LITT søt da :o Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Asia carrera har ingenting med tia carrera å gjøre. Hvis noen gidder å lese ett sted på nett siden til asia finner dere ut av det. Har allerede påpekt dette, se posten over deg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Her kommer noe mer... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 img]http://busta.proautosound.net/albums/bustahq/r_c_m_010_lujan_fernandez.sized.jpg[/img] Nattens siste babes... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Tyra banks har digge meloner for å være så tynn Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 synes ikke de var noe spesielt store jeg ... .. ja det var allt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Trist for de modem brukerene som må bruke mange timer på å laste ned disse bildene... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg må bare si at denne threaden er det beste som har hent Søppel siden SO. og majoriteten av damene er knallbra. eneste minus er at så å si alle er utelukket for oss normale datamisbrukere. skulle hatt en 200mill+ på konto så skulle du sett jeg hadde hatt ei sånn kjærring =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg