Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tia Carrere was born on January 2nd 1967 as Althea Janairo in Hawaii, Honolulu. Tia has a sister, Alasundra, who is a year younger. Raised in the island of Oahu, Tia attended Sacred Hearts Academy, a private school for girls. At the age of 11 Tia was taking vocal lessons to fulfil her dream of becoming a famous singer. At the age of seventeen she was discovered in a grocery store by a film producer who thought she would be perfect for the part of Lani in Aloha Summer (1988). Tia has played many successful roles since then, from such as Mike Myers love interest Cassandra in Wayne's World (1992) to a villain (Juno Skinner) opposite Arnold Schwarzenegger in True Lies (1994).

 

Done deal, go find who Alasundra is. That is your mission. This tape will selfdestruct in 15 seconds. .... pffssst...!

 

Vel, jeg søkte på Google etter Alasundra Carrere, fant ingenting annet en teksten over på 2 sider.

Så jeg tror dere tenkte på Asia Carrera, som jeg ikke ser har noen blodsbånd med Tia i det hele tatt...

 

Mission accomplished.

 

Mhv kjello2

Lenke til kommentar

jeg må bare si at denne threaden er det beste som har hent Søppel siden SO. og majoriteten av damene er knallbra. eneste minus er at så å si alle er utelukket for oss normale datamisbrukere. skulle hatt en 200mill+ på konto så skulle du sett jeg hadde hatt ei sånn kjærring =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...