zeronz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 er det noen som har noen fine bilder av Gauge eller? er desverre ikke hjemme...saa derfor kan jeg ikke linke opp noen.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Her er bilder av Gauge. (gidder ikke å kode de). Edit: Fotoserie. Ny edit: bilder fjernet... Endret 27. desember 2003 av Opus Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 takker har rundt 50-60 bilder av ho hjemme plus filmer men har ikke noe her... Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Øyyy Tx3.... Dersom jeg vil se på tegneserie babes, kjøper jeg meg en tegneserie. Var ikke mye igjen av originalbildet der nei (ang. Buffy Tyler bildet). Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Her er bilder av Gauge. (gidder ikke å kode de). Edit: Fotoserie. Herregud, hun ser jo totalsløv ut! Kan'a ikke klappe igjen kjeften, eller trur'a det er sexy med en slik "aaaaa" - look? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Her er bilder av Gauge. (gidder ikke å kode de). Edit: Fotoserie. Herregud, hun ser jo totalsløv ut! Kan'a ikke klappe igjen kjeften, eller trur'a det er sexy med en slik "aaaaa" - look? Hørt om pose over hodet ? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Herregud, hun ser jo totalsløv ut! Kan'a ikke klappe igjen kjeften, eller trur'a det er sexy med en slik "aaaaa" - look? Jeg tror ikke "holde kjeften lukket" inngår i arbeidsbeskrivelsen hennes... Endret 22. desember 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Her er bilder av Gauge. (gidder ikke å kode de). Edit: Fotoserie. Herregud, hun ser jo totalsløv ut! Kan'a ikke klappe igjen kjeften, eller trur'a det er sexy med en slik "aaaaa" - look? Jeg tror ikke "holde kjeften lukket" inngår i arbeidsbeskrivelsen hennes... Gullkorn? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hehe, posen funker ja.. Men da må resten av antrekkene vekk. Blir liksom ikke det samme når pr0nstars har klærne på. Spesielt ikke Gauge siden hun ikke er særlig "vakker" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Gauge er mye finere på video enn på disse bildene. Ble skuffet over bildene. Så gauge første gangen da eg så "Bring em young" ohhh i gotta see it again. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Synes Gauge blir for kunstig og utpult jeg. Takke meg til Jenna H. og Aurora S. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Synes Gauge blir for kunstig og utpult jeg. Takke meg til Jenna H. og Aurora S. er enig i det.... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Øyyy Tx3....Dersom jeg vil se på tegneserie babes, kjøper jeg meg en tegneserie. Var ikke mye igjen av originalbildet der nei (ang. Buffy Tyler bildet). Nei,her var det jævlig drøy bruk av Gaussian blur. Fatter ikke at de som "lager" bildet, ikke ser det. Skulle heller brukt en anelse "smart blur." Endret 23. desember 2003 av Opus Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Så noen bilder av Aria her isted... blir jo nesten ikke mer snasent enn henne da... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 er ei kjerring på som jobba på rema som ligner litt på denne gauge snowdog: deg har jeg faktisk savna.hehe. glad det ikke bare er nye brukere her nå etter all denne tiden..¨ hehe de gode postene til B|real er her fortsatt og. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er jo en grunn til at pr0nstars er pronstars. De trenger ikke å ha tidenes vakreste fjes, gjennomsnittlig holder lenge Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Øyyy Tx3....Dersom jeg vil se på tegneserie babes, kjøper jeg meg en tegneserie. Var ikke mye igjen av originalbildet der nei (ang. Buffy Tyler bildet). Nei,her var det jævlig drøy bruk av Gaussian blur. Fatter ikke at de som "lager" bildet, ikke ser det. Skulle heller brukt en anelse "smart blur." "smart blur"? tenker du på øl briller da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Synes Gauge blir for kunstig og utpult jeg. Det er liksom meningen det da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Endret 27. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg