Opus Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Endret 8. desember 2003 av Opus Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Unni Major Endret 7. desember 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 nlinemagasinet.no - julekalender Last ned weekendværet med Unni Major på Radio Tango! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dag 8. En god gamme traver, men hun er verdt det. Hvorfor har ikke vi slike damer i Norge? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 De finnes men ikke i plastikk. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 *begynne å leke med lego igjen* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Overload- Igjen nydelig. KOm akkurat på jobb, så gi meg noen timer til å finne en til deg:) Offtopic: Sparks er du jente? Ikke for å være frekk men pga avartar. Snowdog: du bør jo egentlig bare innrømme at damer finnes i plastikk, du vel skapet fullt av dem Raggi: Kan du gi meg mer av henne siste du postet? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ha! Ok Overload: Dagens fra meg: Have a Nice day Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Very nice indeed, menneh... Det siste bildet der er vel litt på kanten Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Loomy - Syns den var fin jeg, varmet godt på en kald vinterdag.... Men overload er den nye helten min her i forumet. Han har funnet en som gikk rett inn på min top ti liste!! Gud bedre, nesten forelsket her: Se på denne skjønnheten. Takk Overload!! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Dag 8. En god gamme traver, men hun er verdt det. Hvorfor har ikke vi slike damer i Norge? http://50.eroticountry.com/Michus_SWD/mich...ilvstedt_02.jpg Fin dame, men det bildet var ikke noe særlig.... jobbet alt for masse med, hele dama ser rendret ut i beste Final Fantasy-stil, forskjellen er bare at damene i Final Fantasy ikke har SÅ glatt hud. /me like damer som i det minste ser ekte ut Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Tusen takk Overload! Klokka er nå 1310 og jeg har gjort mye fornuftig på jobben i dag!! Hun må være noe av det flotteste som beveger seg rundt på denne planeten. Hun er sykt fin!! Edit: kommer ikke over henne!! Tenk bare tanken å våkne søndagsmorgen til dette: Life is good Edit igjen: Damn!! Jo mer jeg ser på henne jo mer fansinert blir jeg: Hun klatrer oppover listen og ligger på delt førsteplass her Endret 8. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 duo'n oivind og overload.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 De poster jo til hverandre. litt sånn ronke buddy aktig. hehe neida jk Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er litt usikker på min nye avartar: Hvilken skal jeg bruke?? Desert: er denne godtatt? Eller bruke den jeg har nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg