Vooon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dette er en bra dame! (syns nå jeg) Hun ligner litt på hun jeg synes er penest i verden... ekte saker uten silikon og photshop hud. Du var ikke så heldig med bildet valget. Har sett bedre bilder av henne en det der skvippet. Jeg syntes ikke det bildet var så veldig bra første gangen jeg så det, men nå synes jeg det er knallbra. Det er som bra musikk, jo mer du hører på det jo bedre blir det. Første gangen jeg hørte Jimi Hendrix synes jeg det var litt bråk, men etter å ha hørt og sett litt mer ble det bare bedre og bedre. Noe i den dur'n med det bildet oxo... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Lite med damer her for tida.. slappt... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tørr ikke poste siste bilde, da det er bush der Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Snadder dame det der, syns faktisk det 2. bilde var finest... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvis man lager et slideshow med de bildene, blir det jo en slags striptease... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det var svært lite heldige implantat.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Aria Giovanni igjen: BAH! **** ******* ***** ******** hotlink-sperre graaararararqrara Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Håper ikke det siste var for grovt : Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er det bare meg, eller har denne "lettkledde berter"-tråden blitt til "softpr0n-tråd med photoshop-berter"? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er det bare meg, eller har denne "lettkledde berter"-tråden blitt til "softpr0n-tråd med photoshop-berter"? "Oh no love, you're not alone!" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 /me liker heller ikke disse sillikon bertene. :/ Skal se om eg finner noen babes å poste. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vi spammer litt: "If it looks like Britney, sings like Britney, and tastes like Britney..." * Does it look like Britney? * Does it sing like Britney? * Does it taste like Britney? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg