Ni kon Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Bare MÅ legge inn et bilde av en av mine favoritter!! Amy Smart. Jeg ble forelsket i filmen Ratrace. Kanonfilm. Hun er jo bare helt nydelig. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Alt for lenge til sommer'n :grine: Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvem hadde finest rumpe? Jeg syns 1 og 5 fra venstre. Resten var litt slappe. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvem hadde finest rumpe? Jeg syns 1 og 5 fra venstre. Resten var litt slappe. Du mener 1 TIL 5 fra venstre ja? Ellers var det ikke mye å se på Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Trenger hjelp til å finne flere vilder av henne her: Karina Rivera. Belønning= stjerne i boka!! Hvem greier imponere? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Photoshop er et nyttig verktøy - tydeligvis Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hehe .. Skulle akkurat si det samme.. Selv barbi-hyllene i lekebutikkene ser mer ekte ut. [oppdatert] apollox: Filtere som kan være brukt er: despeckle, diffuse, dust and scratches, og sikkert flere. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hehe, hun så litt tvilsom ut ja... Men det kan være på grunn av et spesielt filter som blir brukt (vet ikke hva det heter) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Gutta! Hu er drit fin!! Dette er sånn dame alle drømmer om. Hadde dere bare vært bortpå ei halvfin ei, hadde det nok økt gjennomsnittet deres til det dobblete. Hvis dere i det hele tatt har hatt ei jente før. Så ikke sitt i glasshus å kast stein, men la heller øynene beundre det vakre som postes her. Noen som har flere bilder av henne? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Gutta! Hu er drit fin!! Dette er sånn dame alle drømmer om. Hadde dere bare vært bortpå ei halvfin ei, hadde det nok økt gjennomsnittet deres til det dobblete. Hvis dere i det hele tatt har hatt ei jente før. Så ikke sitt i glasshus å kast stein, men la heller øynene beundre det vakre som postes her. Noen som har flere bilder av henne? Sier ikke at hun ikke er fin.. men hun er FOR fin. Huden er alt for glatt og det ser rett og slett ikke ekte ut.. Anyway.. Prøvde å finne bilder av hun, men det var svært dårlig respons fra google :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg