Simen1 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 tok også med et bilde av en lite fiskedam. Ser du god etter ser du nok en "fisk" (eller en som har det stjernetegnet)http://zerkalos.ru/art/z1987.jpg Hmm .. tar med "fiskestanga" .. lurer på om jeg får napp .??! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 det første jeg tenkte på når jeg såg dette bildet var: "Got Milk?" Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Bra babes Øyvind, men... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 oivind_dahle er i sitt rette element. Jeg sier "bring em on" med hva sier mod. Hvis de ikke bryr seg, hva skader det med litt "på kanter " bilder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ikke det at eg klager men normalt poster man ca 3 store bilder eller litt flere hvis de er små per post. Jaja Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Raggi: ikke quote bilder .. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 oivind_dahle er i sitt rette element. Jeg sier "bring em on" med hva sier mod. Hvis de ikke bryr seg, hva skader det med litt "på kanter " bilder. He he, jeg er i mitt rette element. Men disse bildene er da ikke på "kanten". Kvinnekroppen er noe jeg respekterer og beundrer. Vakre nakne piker er kunst hos meg Faktisk mange av mine bilder som jeg har på veggen er tatt av meget anerkjente fotografer (og de koster flesk!!) og jeg vil si at noen av de er mer på "kanten" en disse her.. Faktisk er de bildene også beundret av mine mange kvinnelige venner, og det er ikke noen utklipp fra playboy som henges opp... På "kanten" for meg er vel mer eller mindre hardcore... Så jeg gir ballen til dere andre: imponer meg med et par vakre babes. tråden heter jo: Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post! så nok snakk, kom med bilder folkens.... Btw: syns dere jeg spammer skal jeg ta det litt rolig med postinga mi, ble bare revet med..... Sorry for det der.... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 tråden heter jo: Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post! så nok snakk, kom med bilder folkens.... Btw: syns dere jeg spammer skal jeg ta det litt rolig med postinga mi, ble bare revet med..... Sorry for det der.... Ja, så ikke bruk 5 poster på 5 bilder da. Bruk en post på 5 bilder! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Sa ikke yummy engang at det ikke skulle være busk i bildene? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 er ikke mer busk i bildene mine enn det er i reklamen til gucci. Men ok, utfra enkelte av tilbakemeldingene skjønner jeg at noen ikke takler slike bilder. Kos dere videre med denne posten, jeg for min del legger denne posten død. Min aktivitet fortsetter i et annet forum der jeg møter likesinnede. hw.no blir kun datarelatert for meg heretter.. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 bra jobba folkens ! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Christina er skikkelig NAIS. Noen som har noe å utale om hennes nye look? Altså at hun har gått i fra blondt til mørkt hår? Personlig likte jeg bedre den blonde versjonen Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Christina er skikkelig NAIS.Noen som har noe å utale om hennes nye look? Altså at hun har gått i fra blondt til mørkt hår? Personlig likte jeg bedre den blonde versjonen Det kan du ta på IRC. Eller via en 829 -tjeneste. Eller via TV-chat. Hva som helst - bare IKKE I DENNE TRÅDEN! Kan dere ikke kutte ut og poste intetsigende, tankeløse, tomskallete innlegg her? POST BILDER, eller HOLD KJEFT! And for the record: read my lips - NO MORE BUSH! Hvis ikke kommer Valgjerd til å forby forumet vårt fluksens... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Altså var det mitt forum og mine regler så kunne du poste det du måtte føle for av damer (ikke under 16 og ekle bilder) men det er desverre sånn reglene er. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Christina er skikkelig NAIS.Noen som har noe å utale om hennes nye look? Altså at hun har gått i fra blondt til mørkt hår? Personlig likte jeg bedre den blonde versjonen Det kan du ta på IRC. Eller via en 829 -tjeneste. Eller via TV-chat. Hva som helst - bare IKKE I DENNE TRÅDEN! Kan dere ikke kutte ut og poste intetsigende, tankeløse, tomskallete innlegg her? POST BILDER, eller HOLD KJEFT! And for the record: read my lips - NO MORE BUSH! Hvis ikke kommer Valgjerd til å forby forumet vårt fluksens... Men glattbarbert går greit? Er bare litt hår/hud da mann, menmen.. if you say I will obey ye orders. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 slutta me denna småpratingo no! post bilder isteden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg