Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oivind_dahle er i sitt rette element.

Jeg sier "bring em on" med hva sier mod. Hvis de ikke bryr seg, hva skader det med litt "på kanter :roll: " bilder.

He he, jeg er i mitt rette element.

Men disse bildene er da ikke på "kanten". Kvinnekroppen er noe jeg respekterer og beundrer. Vakre nakne piker er kunst hos meg :)

Faktisk mange av mine bilder som jeg har på veggen er tatt av meget anerkjente fotografer (og de koster flesk!!) og jeg vil si at noen av de er mer på "kanten" en disse her.. Faktisk er de bildene også beundret av mine mange kvinnelige venner, og det er ikke noen utklipp fra playboy som henges opp...

På "kanten" for meg er vel mer eller mindre hardcore...

Så jeg gir ballen til dere andre: imponer meg med et par vakre babes.

tråden heter jo: Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

så nok snakk, kom med bilder folkens....

Btw: syns dere jeg spammer skal jeg ta det litt rolig med postinga mi, ble bare revet med..... Sorry for det der....

Lenke til kommentar

tråden heter jo: Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

så nok snakk, kom med bilder folkens....

Btw: syns dere jeg spammer skal jeg ta det litt rolig med postinga mi, ble bare revet med..... Sorry for det der....

Ja, så ikke bruk 5 poster på 5 bilder da. Bruk en post på 5 bilder!

Lenke til kommentar

er ikke mer busk i bildene mine enn det er i reklamen til gucci.

Men ok, utfra enkelte av tilbakemeldingene skjønner jeg at noen ikke takler slike bilder. Kos dere videre med denne posten, jeg for min del legger denne posten død.

Min aktivitet fortsetter i et annet forum der jeg møter likesinnede.

hw.no blir kun datarelatert for meg heretter..

Lenke til kommentar
Christina er skikkelig NAIS.

Noen som har noe å utale om hennes nye look?

Altså at hun har gått i fra blondt til mørkt hår?

Personlig likte jeg bedre den blonde versjonen

Det kan du ta på IRC. Eller via en 829 -tjeneste. Eller via TV-chat. Hva som helst - bare IKKE I DENNE TRÅDEN!

Kan dere ikke kutte ut og poste intetsigende, tankeløse, tomskallete innlegg her? POST BILDER, eller HOLD KJEFT!

And for the record: read my lips - NO MORE BUSH! Hvis ikke kommer Valgjerd til å forby forumet vårt fluksens...

20030311044422.jpg

Lenke til kommentar
Christina er skikkelig NAIS.

Noen som har noe å utale om hennes nye look?

Altså at hun har gått i fra blondt til mørkt hår?

Personlig likte jeg bedre den blonde versjonen

Det kan du ta på IRC. Eller via en 829 -tjeneste. Eller via TV-chat. Hva som helst - bare IKKE I DENNE TRÅDEN!

Kan dere ikke kutte ut og poste intetsigende, tankeløse, tomskallete innlegg her? POST BILDER, eller HOLD KJEFT!

And for the record: read my lips - NO MORE BUSH! Hvis ikke kommer Valgjerd til å forby forumet vårt fluksens...

20030311044422.jpg

Men glattbarbert går greit? Er bare litt hår/hud da mann, menmen.. if you say I will obey ye orders.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...