Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. :grumpy:

 

kanke du respektere at noen bare ER heldigere enn deg og får 4mBit for ett slikk og ingenting? :green: men neeeida...

Lenke til kommentar
kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. :grumpy:

og her er DU kvalifisert til å kritisere han?

les hele tråden du ..

psylicybe har faktisk kommet med bilder her ..

så han klager bare ikke .. :D

Lenke til kommentar
kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. :grumpy:

og her er DU kvalifisert til å kritisere han?

les hele tråden du ..

psylicybe har faktisk kommet med bilder her ..

så han klager bare ikke .. :D

 

Og det har ikke jeg?. tror du skal lete litt på babe-threaden. Jeg har postet et par bilder. :yes:

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg egentlig om hva du mener , har du postet noe bra ? Svaret er : NEI. Jeg vet at jeg ikke er den kuleste her , men ikke tro at du er det heller Kebab-Gud. Ja jeg meldte ifra til Ngt , men det gir deg ingen rett til å holde på sånn. Jeg er imot alt som ikke er lov : laste ned divx , dele videre , laste ned mp3,warez osv. Nå får jeg vel pepper for det også :lol:

Lenke til kommentar
DomoArigoto... hva om du klapper igjen og innser at ingen bryr seg om hva du mener? Du har KUN kommet med utrolig barnslige/urealistiske svar!

 

Dette er en Babethread og den har gått ALTFOR offtopic nå... la oss fra nå av holde oss til BABES! ... har noen noe å kommentere/flame meg med nå kan de sende PM!

 

Hvordan kan det ha seg at når kebab gud skriver det samme så er det ikke barnslig , mens når jeg skriver det så er det ûber barnslig. forklar det er du snill. :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...