Mad Esc Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg får ikke installert CS3 design premium på den bærbare fordi den ikke har nok minne, er det noen måte å omgå dette på? BTW: Pengebruk er ikke aktuelt... Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei.... Design Premium Windows * Intel® Pentium® 4, Intel Centrino®, Intel Xeon®, or Intel Core™ Duo (or compatible) processor * Microsoft® Windows® XP with Service Pack 2 or Windows Vista™ Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise (certified for 32-bit editions) * 1GB of RAM * 5GB of available hard-disk space (additional free space required during installation) * 1,024x768 monitor resolution with 16-bit video card * DVD-ROM drive * QuickTime 7.1.2 software required for multimedia features * Some 3D features in Adobe Photoshop® CS3 Extended require a Microsoft DirectX 9 capable graphics card with at least 64MB of VRAM * Internet or phone connection required for product activation * Broadband Internet connection required for Adobe Stock Photos* and other services Macintosh * PowerPC® G4 or G5 or multicore Intel processor * Mac OS X v.10.4.8, Java™ Runtime Environment 1.5 required for Adobe Version Cue® CS3 Server * 1GB of RAM * 6.3GB of available hard-disk space (additional free space required during installation) * 1,024x768 monitor resolution with 16-bit video card * DVD-ROM drive * QuickTime 7.1.2 software required for multimedia features * Some 3D features in Adobe Photoshop CS3 Extended require an OpenGL 1.4 capable graphics card with at least 64MB of VRAM * Internet or phone connection required for product activation * Broadband Internet connection required for Adobe Stock Photos* and other services Tviler på at det er en vei rundt dette. Dersom det er photoshop CS3 du ville ha, så skal dette kunne kjøre på 512 Mb ram. Dette er strengt tatt noe du burde ha sjekket før du brukte 15-20.000 på programvaren. (Ja, moralpreken er ikke så kjekt å høre på, vet det). Du kan jo ta kontakt med Adobe og høre om det er en workaround, men jeg tviler på det. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Dette er strengt tatt noe du burde ha sjekket før du brukte 15-20.000 på programvaren. (Ja, moralpreken er ikke så kjekt å høre på, vet det).Finnes 30-dagers trial av denne da:http://www.adobe.com/products/creativesuite/design/trial/ Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg hadde samme problem med CS2, der var det bare å redigere en installasjonsfil så fikk jeg installert det. Lurer på om man kan gjøre noe av det samme med CS3. Det virker foresten fint på den stasjonære, men det er på skolen jeg bruker adobe-programmene mest. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Er jo bare å spørre seg om det strengt tatt er nødvendig med CS3 fremfor CS2 da Så ekstremt mye forskjell er det ikke. På noen punkter foretrekker iallefall jeg enda å fyre opp CS2'en på. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Dette er strengt tatt noe du burde ha sjekket før du brukte 15-20.000 på programvaren. (Ja, moralpreken er ikke så kjekt å høre på, vet det).Finnes 30-dagers trial av denne da:http://www.adobe.com/products/creativesuite/design/trial/ 8598405[/snapback] Ah... Da beklager jeg. Det var jeg ikke klar over at fantes. Visste det var til de enkelte programmene innenfor CS3, men ikke at det fantes for hele pakken. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå