Wackamole Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei, topic sier det meste, jeg lurer på om det går ann og filme med EOS 400D... Håper på Svar -Fredrik- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Nei, det kan du ikke. Du kan ikke bruke LCD skjermen som søker heller om du tvilte. Til video trenger du ett kompaktkamera, ikke system. Endret 12. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Vet du om noen kamera som har denne funksjonen? SLR (speilreflex) kamera Endret 12. mai 2007 av Microsoftbruker Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Jeg kan med 99% sikkerhet si at ingen dSLR kamera gir deg muligheten. Jeg vet ettpar Olympus modeller gir deg live preview på LCD, men om du kan ta opp i samme slengen er jeg meget tvilende til. edit: bekreftet. EOS 1d Mk III er vel det eneste andre kamera med live preview, men tror heller ikke det har videofunksjon. Hadde nok uansett vært litt utenfor den tiltenkte prisrammen om du vurderte 400D uansett Endret 12. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 finnes ingen dSLR som kan filme såvidt meg bekjent, til det finnes det noe som heter videokamera som gir deg mye bedre kvalitet enn hva et kombikamera gjør. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg VET at det ikke er noen DSLR som kan filme. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg husker jeg også holdt på mye om og men med dette en stund, men det beste er å ha et kamera til å ta bilder med, og ett til video. Det finnes de som gjør begge deler, men etter min mening blir det aldri det samme. Videopptak er mulig på de fleste kompaktkameraer iallefall, men somsagt er det beste for video nettopp videokamera. Tror jeg gav 4000,- for mitt NV-GS180 som er et utrolig bra kamera! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Canon S3 IS kan gjøre begge veldig bra har jeg sett Forøvrig har det akkurat kommet en ny versjon som heter S5 IS og begynner på 4900 veiledende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå