Gå til innhold

Noen som vil modde PSTwo for meg?

Rawen

Anbefalte innlegg

Har 2 stk PS2 Slim edition som jeg ønsker å få chippet. Har chip liggende til begge, men loddebolten min er for stor og tiden strekker ikke til.

Noen som har gjort dette før og kan ta på seg oppdreget for noen kroner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Mala, chip den hos EssspeN. Chipa ps2en min hos han for 1 1/2 år siden, og jeg har ikke hatt noe negativt med den etter det. Jeg har en veldig dårlig laser som holdte på å ta kvelden. Men den virker som bare f*** fortsatt.

Lenke til kommentar
Enig med Mala, chip den hos EssspeN. Chipa ps2en min hos han for 1 1/2 år siden, og jeg har ikke hatt noe negativt med den etter det. Jeg har en veldig dårlig laser som holdte på å ta kvelden. Men den virker som bare f*** fortsatt.

8604749[/snapback]

Og det har liksom noe med chipingen å gjøre :ermm:

En forutsettning for et bra resultat er at en KAN lodde

og bruker en ordentelig chip.

Og det kan vell både EssspeN og jeg, ville jeg tro :thumbup:

Lenke til kommentar
Vet faktsik ikke om Cossiemk1 modder bokser, men tror han bor rett over fjorden for deg i hvertfall...

8608036[/snapback]

Nei, jeg modder ikke selv, men har henvist folk her inne til å bruke JollyRoger.

Nå har JollyRoger selv registrert seg her, så da er det like greit å ta det direkte med han... Han er MEGET dyktig, og har holdt på med dette leeenge ;)

Han bor rett utenfor Horten han også, så hvis du gidder å ta ferja over, så er det maks 10 minutter å kjøre etterpå, og avtaler du med han på forhånd, så skulle det ikke forundre meg om han gjør jobben mens du venter ;)

Essspen gjør også en bra jobb har jeg inntrykk av, hører mye positivt om han

Det store spørsmålet er vel kanskje hvilken type chip du har, det er nemlig MYE dritt som blir solgt... Ta feks 95% av de som selger på qxl, bare møkk alt sammen, og med møkka så følger gjerne også problemene ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det ble en tur over fjorden på meg ihvertfall. PSTwo'en er inne til modding nå.

8689602[/snapback]

Da tenker jeg du er ganske så fornøyd nå ;)

8692491[/snapback]

Maskinene er ferdige med chip. :thumbup:

v.12 maskinen skal få montert en SubZero i tillegg.

Men de gikk jeg tom for så han må vente til lørdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...