runealm Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei, har en far som har prestert å slette alle bildene i sitt digitalkamera. Bildene lå lagret på minnekort. Hvordan skal jeg gå fram for å hente disse tilbake og hvilke programmer ka jeg bruke? Lenke til kommentar
streeter Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Haha, helt tydelig at jeg sov på den forelesninga. Endret 12. mai 2007 av streeter Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Edit: Folk kom meg i forvegen, prøv card recovery først du. Har vert borti dette problemet tidlegare, det som er viktig no er at du ikkje skriv over minnekortet fleire gonger, då risikerer du at dei "daude" filene vert overskrevne. Skaff eit program som heiter GetDataBack (NTSF eller FAT versjon alt ettersom kva OS du har, har du XP er det nok NTFS versjonen du skal ha tak i. Finn du ingen filer, bruker du FAT versjonen). http://www.runtime.org/downloads.htm Det koster ingenting å finne igjen filer, men for å kopiere dei over fra programmet til f.eks ei mappe på PCen, so må du kjøpe ein fullversjon. Eg trur derimot du fint kan sjå på filene, og soleis f.eks lagre ei og ei fil. Endret 12. mai 2007 av Droideka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå