Fløffy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser bra ut detta Gisle. Satsa du på å bli ferdige te gullan me cube'n eller? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Satsa på da. Men da ser litt tvilsomt ut til at eg rekk da. Får forhåpentlegvis nokon dele ifra Elfa i neste veka, men da bli knapt med tid. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nice kabinett det ble da! Skal du ikke lakke det? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Nei du, skal ikkje lakkera det. Både fordi eg ikkje heilt tørr og fordi eg syns at det er greit å ha det sånn. Visar at det er tre det er laga av. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer, da! Stusset litt da du sa at du var ferdig og jeg så at treet var ubehandlet, men jeg syns det er bra at du ikke lakkerer det! Ser jo stilig ut slik det er nå! Eventuelt kunne du oljet det på noe vis som gjør at treet kommer tydeligere frem. Du kan jo prøve deg frem på noen resteplater Du har verdens kuleste og beste skjerm til PC-en din. Jeg har forøvrig også to helt like slike som du har til PC-en min. Goscinny Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ahh, takk. Sånt varmar mitt hjerte Det med oljing var ikkje så domt. Kanskje eg skal gjere det ein dag. Og du har rett i skjermen. Hyundai Q995 er ein god skjerm. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bais, da hadde vi ikke samme skjerm likevel. Har 2xQ770. Men ta å test på noen andre plater først slik at du ikke gjør noe du vil angre på Goscinny Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fint kabinett, dog jeg ikke ser poenget med alle de viftene (120mm i tillegg) bare for PSU'n Godt jobbet! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Skulle eigentleg ha harddiskane på den sida... Men så passte ikkje alt da... Derfor flytta eg harddiskane over på den andre sida. Og PSU'en skulle eigentleg ha lege den andre vegen, med vifta ned så den sugde inn kaldluft underifra. Men da blei ATX'kabelen 4 cm for kort... Så da blei den snudd. Som sagt, litt for dårleg planlegging. Og det ville ha sett litt rart ut med eit cube kabinett der viftene ikkje var synkront. Derfor er det sånn det er. Lenke til kommentar
katet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Her kan du poste kommentarer til arbeidsloggen min: Wood-Cube Positive eller negative kommentarer er det samme. Gjerne kreative kommentarer Gjerne kreative kommentarer.. hmm.. kan bli vanskeleg. Men kvifor har ikkje du innvistert i ein bete plexiglas ? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Prioritering... Pluss at eg har ikkje sett meg inni plexi. Får kanskje venta te neste kabinett. Lenke til kommentar
katet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, nei, nei. Kjøp eit par plater no då du og klassen skal til bergen på clas ohlson. 50 kroner for 200*300*3mm ekje det verste det. Lenke til kommentar
katet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eit ehh to spørsmål.. Då du festa hovedkort-brettet. Fekk du noko problem med høgda då? Kor høgt er hovekort-brettet ditt nå ? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Fekk ikkje noko problem med høgda. Einaste so var problemet var "breidda", det blei for breidt så eg måtte kappe det for at holet som kablane skulle igjennom skulle bli synleg. Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Eit ehh to spørsmål.. Då du festa hovedkort-brettet. Fekk du noko problem med høgda då? Kor høgt er hovekort-brettet ditt nå ? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Det er sånn standard ATX høgde Hakje peiling Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er sånn standard ATX høgde Hakje peiling ÅÅÅ fy dao. Viss det er det som er problemet kan du sikkert låne meterstokken min for ein time eller to.. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Nei eg ha sleke flotte meterstokk so eg handla på kondomeriet Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jaok då kan du ta deg jobben med å bruke han, på hovedkort-brettet altso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå