Agrostar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Her kan du poste kommentarer til arbeidsloggen min: Wood-Cube Positive eller negative kommentarer er det samme. Gjerne kreative kommentarer Endret 13. mai 2007 av Stressis Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har du noen skisser av hvordan det vil bli? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Eigentle ikkje. Tegna nett før eg skar opp korleis eg ville ha det, men det var berre formen. Skal sette meg ned og tegne så godt eg kan korleis det vil sjå ut Har prøvd meg i Sketchup, men eg fekk da ikkje heilt til Men men, skal tegne for hand eg Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Da har eg lagt ut ein liten oppdatering. No kan du sjå ei skisse av cuba og lese korleis eg har tenkt cuba skal bli. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvor stort er kabinette? Vill tro det at viss det er høyere en 350mm er det vanlig ATX form det er snakk om! Men jeg har ikke så veldig go peil da ellers fin fin start på prosjekte! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kan du ikke måle litt og slikt? Vanlig ATX-HK er 204 x 300 mm, cirka, om jeg husker rett. Sjekk også at skruehullene passer (gjør ganske sikkert det om den fysiske størrelsen stemmer). Det beste er jo å prøve og montere ett ATX-HK. Hvor gammelt er det? Goscinny Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Kan du ikke måle litt og slikt? Vanlig ATX-HK er 204 x 300 mm, cirka, om jeg husker rett. Sjekk også at skruehullene passer (gjør ganske sikkert det om den fysiske størrelsen stemmer). Det beste er jo å prøve og montere ett ATX-HK. Hvor gammelt er det? Goscinny 8612612[/snapback] Ehm, ja. Er vel ifra 96 eller noko sånt Eller det nyare? Men eg skal måle. Det er jo det enklaste. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Det hovedkortet som stod i maskina var på 20*30cm så da er det vel eit vanleg ATX-HK brett som står i maskina i da? Eg legg ut nokon bilder av "fangsten" i arbeidsloggen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ser bra ut det her Vis du ikke finner et gammelt hk brett, går det ann og kjøpe et HER <--. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det jeg har er kjempegammelt, men virker gull Det er ikke etter dagens standarder. IO-shieldet har f.eks. en litt annen festemåten, men det funker kjempebra fordiom Goscinny Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Det jeg har er kjempegammelt, men virker gull Det er ikke etter dagens standarder. IO-shieldet har f.eks. en litt annen festemåten, men det funker kjempebra fordiom Goscinny 8632186[/snapback] Javel, men eg skal prate med IT-ansvarleg på rådhuset. Har pratt mykje med han før. Han som valde kva som skulle vere i den første datan min for 3-4 år sidan. Og den brukar eg idag og den held fortsatt mål Kan hende det er nokon datamaskiner på rådhuset som ikkje blir brukt. Da tek eg hk-brettet hvis det er i ein del, og ikkje to som det eg har. Og hvis ikkje det er noko der, så reiser eg til Datapart. Burde klare å skaffe meg eit hk-brett da, håpar eg Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 kor fekk du tak i o-ringane? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Petteram.... Berre å kontakte han på pm. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Lurde berre på om du hadde handla dei lokalt, Gaupne, Sogndal o.l.. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Nei det har eg ikkje. Kjøpte dei av Petteram her innpå forumet. Sjå under støydemping i kabinett avdelingen. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Takk Narkan, førstemann på lenge som har kommentert prosjektet :!: Men no blir det ei stund til neste update. Reise til Sverige i cirka 10 dagar, skal blant anna på traktorpulling Er eg heldig finn eg ein databutikk og. Snakkast om rundt 10 daga Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Fekk ein ide angåande hk-brettet: Eg festar hk-brettet på "innsida", da er det lett å komme til. Og for å skjule kor skeivt og stygt det er bak, så festar eg strimler med diverse stoff og lignande Da blir det forhåpentlig nok til å skjule kantane og sånt, i tillegg så kjem det til å sjå bra ut, trur eg. Kva trur de om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå