Xarus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei alle sammen. Jeg bare lurer på om dere kan anbefale et bra tastatur med lys dimmer slik at jeg kan se tastene perfekt i mørket ? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei! Det absolutt beste tastaturet jeg kan anbefale til deg er et Logitech G15-tastatur. Dette har veldig behagelig lys og er deilig til å spille med og skrive på. Her kan du se hva en av Hardwares brukere skrev om tastaturet: Logitech G15: Ekstremt Gamervennelig! 7. sep 2006 – Av: Henrik Solberg. Fordeler + LCD skjerm med mange nyttige funksjoner 1. klokke, dato osv 2. Xfire støtte (meldingene kommer på LCD skjermen) 3. Countdownfunksjon (fin som pizzaklokke ) (alarmlyd kan velges selv) 4. Performance Monitor (oversikt over CPU og RAM load) + God utforming + Design + Ekstremt mange ekstra knapper + Mediestyring (volumjustering + sangvalg osv) + Opplyst i mørket (fint på LAN) + 2 USB utganger fra selve tastaturet + Gaming og Desktopmode (en knapp man switcher mellom Gaming og Desktopmode. dvs Gamingmode deaktiverer windowsknappen og andre knapper man vanligvis irriterer seg over å komme borti. Desktopmode er vanlige instillingene) + Prisen Ulemper - Entertaseten kan bli litt liten (men man vender seg til det) - Ikke Norsk versjon tilgjengelig (man blir vant til det, selvom : = Ø, og " = Æ, og { = Å ) Er ikke så store problemer egentlig, så ser bort ifra dem. Konklusjon Veldig mye for pengene! Et must for gamere! Karakterer Brukervennlighet: 5/5 Pris/ytelse: 5/5 Kvalitet: 5/5 Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, som personen over meg nevner, så er G15 et meget bra gamer tastatur. Vet ikke om han nevnte det, men tastaturet har og en innebygd makrofunksjon, slik at du kan sette opp egne knapper i spill som feks wow. 15 ekstra knapper på siden til dette. Ellers finnes det ikke på norsk nei, trolig vil ikke det komme heller. Men det finnes på svensk, og det r så og si identisk med norsk! Lenke til kommentar
kvmmvk Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Samme anbefaling fra meg. Men det har 54 (18x3) makrofunksjoner pr applikasjon. Gjeft for å slippe å skrive feks epost, gang på gang. Kun et tastetrykk så har du det... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Ja, som personen over meg nevner, så er G15 et meget bra gamer tastatur. Vet ikke om han nevnte det, men tastaturet har og en innebygd makrofunksjon, slik at du kan sette opp egne knapper i spill som feks wow. 15 ekstra knapper på siden til dette. Ellers finnes det ikke på norsk nei, trolig vil ikke det komme heller. Men det finnes på svensk, og det r så og si identisk med norsk! 8597903[/snapback] Spiller rogue ;P Så extra hotkeys hadde gjort susen !;P Hvor godt er belysningen når man spiller i mørket ?. og blir det slitt etter tid ? Endret 12. mai 2007 av Xarus Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 vel nå har ikke jeg testet Logitech G15 tastaturet. menne jeg har dette her; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...20MBB&mcat=c198 og det synes jeg er ganske så greit, kanskje litt vanskelige og trykke på tastaturet i starten (pga tynne taster, men funker fint) men man ser tastene veldig bra i mørket. kan legge til bilde sånn at du ser :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Vredesbyrd Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 G-15 er å anbefale, det er det eg har det har to lys styrker med ein digg lcd skjerm Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 vel nå har ikke jeg testet Logitech G15 tastaturet.menne jeg har dette her; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...20MBB&mcat=c198 og det synes jeg er ganske så greit, kanskje litt vanskelige og trykke på tastaturet i starten (pga tynne taster, men funker fint) men man ser tastene veldig bra i mørket. kan legge til bilde sånn at du ser :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8598096[/snapback] Veldig grei pris da, hvor lenge har du hatt tastaturet ? og er det tegn på slitarse osv ? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Xarus; jeg har hatt det i ca halvt år nå. ingen slitasje her billig og bra tastatur. finnes fler versjoner av denne her: http://www.microplex.no/category.aspx?cat=198&mcat=c198 ingen over 300,- Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Tror jeg bestiller meg Logitech G15 jeg;P Stoler på dere, og dere har min samtykke. Meget pent tastatur! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) om makrokeys ikke er så viktig så er tastaturet Saitek Eclipse 2 ypperlig Dette er også i Norsk layout, noe G15 ikke er. deilige taster. Endret 12. mai 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Bruker et Saitek Eclipse II, kan vel ikke akkurat anbefale det siden jeg ødela det rimelig fort, men det har i hvert fall dimmer. Har ikke hatt noen videre bruk for det, ser aldri på tastaturet når jeg skriver uansett. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg kjører Saitek Eclipse og jeg er stor fornøyd med det.. Syns det ser ganske kult ut også. Men nå bruker ikke jeg å se på tastaturet mens jeg skriver så jeg trenger egentlig ikke lys i rommet ;p Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har selv et bZerk-tastatur slik som MoFFi linket til her, og jeg kommer aldri til å anbefale det til noen. Grunnen? Tastene er direkte vonde å trykke på, og er veldig tunge. når du spiller er det ganske vanskelig å trykke på tastene, og av og til reagerer ikke tastaturet fort nok. Kjøpte meg et G5-tastatur, og tror ikke jeg kommer til å bruke et annet tastatur på leeenge!! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har selv et bZerk-tastatur slik som MoFFi linket til her, og jeg kommer aldri til å anbefale det til noen. Grunnen? Tastene er direkte vonde å trykke på, og er veldig tunge. når du spiller er det ganske vanskelig å trykke på tastene, og av og til reagerer ikke tastaturet fort nok. Kjøpte meg et G5-tastatur, og tror ikke jeg kommer til å bruke et annet tastatur på leeenge!! 8599227[/snapback] hehe ja jeg nevnte av tastene var vonde i starten, vart sikkelig skuffa første dagen jeg brukte det. menne det kommer seg etterhvert, synes det er bare digg nå Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm, har brukt det lenge og tastene er fortsatt ganske dårlige å tykke på. Jeg syns dette verken er bra til å spille med eller skrive i forum ol. Derfor anbefaler jeg G15 og ikke noe annet. Går trådstarter for dette blir du garantert fornøyd! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Har selv et bZerk-tastatur slik som MoFFi linket til her, og jeg kommer aldri til å anbefale det til noen. Grunnen? Tastene er direkte vonde å trykke på, og er veldig tunge. når du spiller er det ganske vanskelig å trykke på tastene, og av og til reagerer ikke tastaturet fort nok. Kjøpte meg et G5-tastatur, og tror ikke jeg kommer til å bruke et annet tastatur på leeenge!! 8599227[/snapback] hehe ja jeg nevnte av tastene var vonde i starten, vart sikkelig skuffa første dagen jeg brukte det. menne det kommer seg etterhvert, synes det er bare digg nå 8599584[/snapback] Mange gode forslag Blir Logitech G15 eller saitek:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå