josteinsen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hei har kjøpt splitner cell i dag, men etter mange timer er det et sted jeg stopper og ikke kommer videre... Det er på det første brettet og jeg havner i en bakgård av noe slag med en fontene i midten. Hvor skal jeg hen derrifra? Det er like etter jeg har drept 3 fyrer som stresser en fyllik som sitter på en benk. er desperat....pls hjelp :o Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 I det ene hjørnet under verandaen med masse busker er det en liten luke, ta og kryp inn den, når du har gjort tingene der, går du ut igjen og den ene porten er da åpnet... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 ahhhhh....thx, du redda dagen min Lenke til kommentar
The Beast Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hvis du går inn på www.xbox.com og lager deg en account der, får du tilgang til splinter cell forumet, og der står det en walktrough! Lenke til kommentar
groms Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 man må være rimelig LOKA hvis man går igjennom spillet med en walkthrough! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå