Matsibooy Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Ønsker kritikk på disse bildene. Er en ganske fersk fotograf så, kom gjerne med tips og konstruktiv kritikk Endret 12. mai 2007 av pure-evil Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Veldig kort mening: Første og siste bildet er for kjedeliger. Bilde nr 3 har for mange forstyrrende elementre. Bilde nr 2 synes jeg var bra, kunne vært hentet fra en reklamebrosjyre (ment som et kompliment) Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Takk for kommentarene Enig med deg med bilde nr 3. kunne ha tatt bilde rett foran bilen, men det blir enda kjedeligere Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Her er et av hunden min: Endret 12. mai 2007 av pure-evil Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei! Her har du min korte og oppriktige mening: 1. serie: Bilde nr. 2 har potensiale. Etter min mening kunne et endra lavere kamerastandpunkt har gjort seg slik at du kun fikk med merket og grillen (?), dvs. ikke det sorte nedenfor. Siste bildet har litt av det samme i seg, men ødelegges av at du får med forstyrrende bakgrunn til høyre. Hunden: Fint uttrykk, men bærer preg av vanskelig lys (skjemmende skygger mv.). Kanskje bruk av utfyllingsblitz kunne forbedret dette, men enda bedre å ta samme bildet i overskyet vær. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Takk for kritikken. Skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå