Gå til innhold

skal kjøpe billig gaming pc til rundt 7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du legger på bare 13,- kroner (!!) så får du en X2 4600 i stedet! :thumbup:

Jeg har det samme hovedkortet selv, og må i den anledning få nevne at jeg har hatt et par stygge kræsj under Vista 64-bit. Det bedret seg betraktelig etter at jeg oppgraderte til BIOS v. 18, som i følge ABIT skulle forbedre kompatibiliteten med Linux! Men forstatt har jeg av og til kræsj, både under XP og Vista.

Kan hende du skulle vurdere forgjengeren, ABIT KN-9, som er utstyrt med det "gamle", men ihvertfall stabile nForce 4 Ultra-chipsettet. Har hørt en del stygge rykter om nForce 570-chipsettet, og har jo selv mine erfaringer. Billigere er det også!

Ellers så ser oppsettet ditt fint ut, Bok1.htm men jeg kjenner ikke til den strømforsyningen, så jeg har verken godt eller vondt å si om den. Selv valgte jeg en MIST 500W, pga lav støy. Ellers vil en god 400-watter dra oppsettet ditt helt fint. F.eks. Chieftek 400W til bare 365,- kroner.

Endret av HilRam
Lenke til kommentar

Enkelt svar: Nei. Bare bestill nå.

Mer utfyllende: ATI vil selvfølgelig ha så mye som mulig for sitt toppkort, men ytelsesmessig er det bare på nivå med 8800 GTS 640MB. Så vidt jeg vet ligger de litt over i pris, fordi de kommer med "noe nytt". De har foreløbig ikke noe produkt som kan konkurrere med 320 MB-versjonen på pris. Og for Nvidia går salget strykende som det gjør, så hvorfor skulle de sette ned prisen?

Om det blir et prisfall, så blir det bare på et par hundrelapper, tipper jeg. Kall det kvalifisert gjetning. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...