Gå til innhold

Hvilken LCD TV bør man velge med vårt budsjett?

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe ny flatskjerm, og vil ha LCD. Vi har bestemt at den skal være 40-42 tommer, og må koste mindre enn 17.000 kr. Vi har sett på noen modeller, men føler at vi går oss vill i all informasjonen , og er redd for å kjøpe noe dumt. Ville satt pris på å få noen gode tips, både om bra modeller og evt. modeller man skal holde seg unna. Sikkert noen her med egne erfaringer og/eller innsikt i dette :)

For å utdype.. Vi har f.eks. sett på Samsung LE40R89BDX, og Samsung LE40N71B. Noen som kan anbefale en av dem?

Endret av madshaave
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung LE40R87 som er det samme som LE40R89BDX kostet 13000 for en uke siden som inngangstilbud. Så det er litt surt å slå til på den nå til 15000 vil nå jeg si. LG 42LB2R har gått ned endel i pris nå. 32 tommer fikk knallkritikk av forbruker.no så skulle tro 42 tommern er bra. Prisen er nå 16000 på elkjøp. Den har 2 HDMI, 1:1 pixelmapping, men er ikke all verdens på analoge bilder.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vi skal kjøpe ny flatskjerm, og vil ha LCD. Vi har bestemt at den skal være 40-42 tommer, og må koste mindre enn 17.000 kr. Vi har sett på noen modeller, men føler at vi går oss vill i all informasjonen , og er redd for å kjøpe noe dumt. Ville satt pris på å få noen gode tips, både om bra modeller og evt. modeller man skal holde seg unna. Sikkert noen her med egne erfaringer og/eller innsikt i dette  :)

For å utdype.. Vi har f.eks. sett på Samsung LE40R89BDX, og Samsung LE40N71B. Noen som kan anbefale en av dem?

8597329[/snapback]

Jeg vil på det sterkeste anbefale samsung r89 40" lcd. Har en selv og den fungere glimrende til all forskjelig bruk. :cool:

Lenke til kommentar
Vi skal kjøpe ny flatskjerm, og vil ha LCD. Vi har bestemt at den skal være 40-42 tommer, og må koste mindre enn 17.000 kr. Vi har sett på noen modeller, men føler at vi går oss vill i all informasjonen , og er redd for å kjøpe noe dumt. Ville satt pris på å få noen gode tips, både om bra modeller og evt. modeller man skal holde seg unna. Sikkert noen her med egne erfaringer og/eller innsikt i dette  :)

8597329[/snapback]

Jeg vil på det sterkeste anbefale samsung r89 40" lcd. Har en selv og den fungere glimrende til all forskjelig bruk. :cool:

8732413[/snapback]

hei.Var nettopp og kjøpte en SONY KDL-40V2500 Sort. Var først og så på Expert der kostet den kr 17999,- Så var jeg inne på Best By der fikk jeg den til kr 13999,-

Altså en prisforskjell på kr 4000,-

Jeg er kjempe fornøyd med denne LCD skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...