johnterje Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg tror jeg har funnet drømmeskjermen! 27", 1920x1200 oppløsning, god bildekvalitet, god responstid, pent svart utseende. Endelig!! Dessverre en litt lunken pris Men alti i alt virker den konge! Link til Samsung SyncMaster 275T i prisguiden Er det noen som har denne, eller har sett den, og kan dele erfaringer om den? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Er det noen som har denne, eller har sett den, og kan dele erfaringer om den? Har hatt denne i en liten uke nå. Skikkelig bra skjerm! Prisen er en god del lavere nå, i forhold til når denne skjermen kom til norge. Det var vel 13-14000 denne lå på. Nå har jeg sett denne ned i under 9400. Jeg har lagt inn erfaring på prisguiden, les der, eller spør om det er noe du lurer på, så skal jeg prøve å svare En ting jeg lurer på, det er skjerm/fargeprofil til denne skjermen. Photoshop klager over denne, men jeg finner ikke ut/forstår ikke hva som er feil. Har lest litt på internett og sett at det finnes flere forskjellige hardwarebaserte kalibreringsdingser til skjermer. Er det noen som har erfaring med noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå