kentiver Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kjøpte meg en ny bærbar for noen dager siden, den har installert Vista, og jeg er ikke helt fornøyd med Vista, så vil installere Xp. Eneste problemet er at jeg ikke har drivere til Xp, gikk på siden til Hp, og fant drivere der, men til Xp så er det kun et få antall drivere, bios og noe slikt, ikke noen skjermdrivere, lyddrivere, nettverkskort o.l. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem? Pcen er en: Compaq Presario F545EA Notebook PC Link til Hp sin nedlastingsside Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kjøpte meg en ny bærbar for noen dager siden, den har installert Vista, og jeg er ikke helt fornøyd med Vista, så vil installere Xp. Eneste problemet er at jeg ikke har drivere til Xp, gikk på siden til Hp, og fant drivere der, men til Xp så er det kun et få antall drivere, bios og noe slikt, ikke noen skjermdrivere, lyddrivere, nettverkskort o.l. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem? Pcen er en: Compaq Presario F545EA Notebook PC Link til Hp sin nedlastingsside 8597180[/snapback] vet du hva delene inne i pc-en heter? f.eks hva skjermkortet heter? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Legger ved et bilde jeg tok fra enhetsbehandling Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 La oss si at du har et nVidia skjermkort som eks. da laster du ned drivere fra nvidia.com .... Men HK/chipset drivere må du nok laste ned fra HP om du ikke kanskje finner noe på HK produsenten men liten sjangs for det du ... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) du har nvidia skjermkort geforce 6 serie !! nettverkskorte og er fra nvidia, trådløse vet eg ikkje Endret 12. mai 2007 av wilai Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Ja har skrevet til Hp nå, tørr ikke reinstallere før jeg har skjermkort, trådløst nettverkskort, og lydkort.. viktigste;) Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Har formatert pcen nå og lagt inn xp. Men mangler MYE drivere. Mangler skjerm, lyd og hovedkortdrivere. Får ikke lagt inn verken skjermkort eller lydkort før hovedkortet er installert:/ Noen som vet hvor jeg finner drivere til det? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Prøv å finn ut åssen chipset du har å last ned en driver til det chipsetet fra produsenten av HK Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Last ned og installer Everest. ( http://www.lavalys.com/ ) Da finner du navn på alle PC komponentene dine + at du får link til drivernedlastning Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Problemet er nettverskkortet, det står ikke hvilken modell det er. Drivere til skjermkort og chipset finner du på nvidia.com Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Fant ikke drivere til skjermen, lydkort. Nødte ikke med å laste ned fra Nvidia. VIL HA XP! Prøver med everest nå Noen som vet andre tips? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hør med Compaq om de har noen drivere for XP det har de sikkert Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå har ikke jeg lest gjennom hele tråden men: Skjermkort? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 allready done that Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Om PC'en er av ny modell, så er det ikke sikkert at det kommer med XP drivere, spesielt ikke om det ikke står noe XP klistremerke på maskinen. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Du finner drivere på hjemmesidene til de produsentene det gjelder. SIW er en bra erstatning for Everest, som du må betale for. SIW er gratis. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Kommer meg ikke lengre gitt:( Har prøvd alle tipsene her, ingen funka. Mangler lyd og skjermkort drivere... og chipsetdrivere. Har lastet ned drivere fra nvidia men får bare feilmelding ved installasjon. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 everest ultimate det programmet finner ut hva som er i pc-en din og har link til nedlastnings side Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 den har bare link til f.eks nvidia.com, ikke mere avansert slik at jeg finner ut akkurat hvilke drivere Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) ok hva heter skjermkortet ditt? sjekk opp gpu i everest. sjekk hovedkortet i everest? edit: så skriver du navnet på hardwaret her. Endret 23. juni 2007 av rulator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå